אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לימודי אנגלית מדוברת

 

תלמיד שסיים את חוק לימודיו בישראל למד דקדוק אנגלי, ושינון מילים באנגלית. אפילו לומדים קצת יצירות מובילות בשפה האנגלית. אבל, אין תוכנית מסודרת של לימודי אנגלית מדוברת. זה החיסרון הגדול ביותר של שיטת לימוד אנגלית מדוברת בארץ. ותלמידים שסיימו 12 שנות לימוד בהצלחה, מסיימים את הלימודים ומגלים שהם בכלל לא יודעים אנגלית. הם טסים לטייל בחו'ל או לעבוד שם, ומתחילים לגמגם מתוך ניסיון לדבר את השפה.

וחבל, אנגלית זו אחת מהשפות הרשמיות של ישראל, ושפת העסקים הבלתי רשמית בעולם כולו. בכל מקום מדברים אנגלית. וכדי להיות חלק מהכפר הגלובלי, חייבים לדבר אנגלית.

 

כדי לדבר אנגלית, צריך בטחון בידיעת השפה. לא מספיק שתדע לקרוא אנגלית שוטפת, או להבין את הסרט בטלוויזיה ללא תרגום. אתה צריך בטחון, ואפילו, לחשוב בצורה שונה, כיאה לדובר אנגלית.

כדי לעזור לך לשוחח באנגלית בצורה טובה, או כדי לעזור לך לרכוש שפה בין לאומית שוטפת, צריך לתרגל את השפה.

 

כדאי כמובן לדבר באנגלית עם הילדים, החברים (בייחוד עם דוברי האנגלית בניהם) אבל, השיטה הטובה ביותר היא בעיקר להירשם לאחד מבתי הספר שמציעים לימודי אנגלית מדוברת.

לימודי אנגלית מדוברת בבית ספר לאנגלית יסייעו לך לרוכש שפה חדשה-ישנה שידעת ופחדת לשוחח בה, או שפה שכלל לא הכרת.

 

 

לימודי אנגלית מדוברת מתחלקים לרמות שונות, בהתאם לצורך.

למי שרוצה לרכוש שפה מחדש, מומלץ לפנות לקורסי לימודי אנגלית מדוברת ברמה בסיסית. בקורסים אלו מלמדים אוצר מילים, דקדוק בצורה קליטה ונוחה ללימוד, וכמובן כישורי שיחה וכתיבה באנגלית. למי שלא יודע אנגלית, לימוד אנגלית מדוברת יפתח פתח לשפה מדהימה, ויקנה לכם כישורי שיחה שיסייעו לכם בחו'ל, בראיונות עבודה, או בנסיעות עסקים.

למי שיש את הבסיס, אבל לא יודע כיצד להשתמש בו, לימודי אנגלית מדוברת יתמקדו בעיקר בשיחה פנים אל פנים, ופחות בלימוד אוצר מילים חדש וכללי דקדוק.

לימוד אנגלית מדוברת מתאים במיוחד לאנשי עסקים וחברות שרוצים לשפר את כישורי השפה שלהם, אם לקראת נסיעה לחו'ל או לקראת התרחבות עסקית עם עסקים מחוץ לארץ. לימוד אנגלית מדוברת מתאים גם כהשתלמות לעובדים מצטיינים.

 

 


אודות מחבר המאמר

המאמר מפורסם על ידי אסק4- קידום אתרים בגוגל המספקת שירותי קידום למיגוון לקוחות בתחומים שונים כגון מטבחים, פרגולות ועוד.

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.