אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שם המאמר: מגמות בולטות בעיצוב חדרי אמבטיות וארונות אמבטיה

 

 

עיצוב חדרי אמבטיה הפך בשנים האחרונות לתחום נחשב בפני עצמו. כל מעצב פנים שמכבד את עצמו וכל משפץ או רוכש דירה יודע שיש רצון מצד הלקוחות לעיצוב חדרי אמבטיה מפנקים, נוחים ומאבזרים, בעיצוב מוקפד.

 

חדרי אמבטיה

 

בעבר התאפיינו חדרי אמבטיה בעיצוב קטן, פרקטי ודחוס. חדרי אמבטיה צופו באריחים פרקטיים, דוחי מים, החלל היה קטן, והמראה הכללי היה מאוד לא מעוצב.

אבל היום, הטרנדים בעיצוב חדרי אמבטיה הם חדרי אמבטיה גדולים, כמעט בגודל של חדר שינה. אפשר לומר שלום לאריחים קטנים ופרקטיים בתור חיפויים של חדרי אמבטיות. היום אפשר לבחור מבין עולם שלם של עיצובים. למשל חיפויים גדולים, בגודל 45*45 המחפים את הקירות והרצפה ויוצרים מראה שלם והרמוני של חדרי אמבטיות. גם צבעי הקיר הפכו לאופנתיים. בעבר נמנעו מצביעת הקירות בגלל החשש מלחות שתפגע בצבע. עם השיפור בצבעי הקיר, אפשר למצוא צבעי קיר המיועדים עבור תנאים לחים כמו חדרי אמבטיות. צביעה של קירות בחדר תיתן מראה מואר ושמח.

גם אבני פסיפס צבעוניות אופנתי מאוד היום בעיצוב חדרי אמבטיות. יש שאוהבים חיפוי מלא של אבני פסיפס על הקירות, הרצפה או שניהם. ויש שאוהבים ומעדיפים (גם מבחינת המחיר) לשים פס עבה או דק של אבני פסיפס לאורך או לרוחב החדר. הפסיפס נותן מראה יוקרתי ומעשיר את מראה החדר מאוד.

 

ארונות אמבטיה

 

ארונות אמבטיה הם חלק בלתי נפרד מעיצוב חדרי אמבטיה.

נתחיל מהפרקטיקה- בחרו ארונות אמבטיה מחומרים שהם גם מעולים, וגם עמידים בפני לחות ומים. עץ סנדוויץ', המצופה בפורמייקה הוא אחד המועדפים, אבל יש עוד שיטות כדי לייצר ארונות אמבטיה שיעמדו בתנאי הלחות בחדר.

האופנה היום היא לעצב ארונות אמבטיה תלויים, שעליהם יש שיש, ועל השיש מונח הכיור. אבל, חשוב מאוד לדעת שמה שנכון לכם, לא חייב להיות מה שאופנתי. יש שאוהבים ארונות אמבטיה תלויים מעל הכיור עם מראה, או מעין ארונות אמבטיה פתוחים לאורך אחד הקירות, שם אפשר לשלב גם דברי נוי.

הצבעים של ארונות אמבטיה יכולים להיות קלאסיים, לבן שמנת, או צבעי עץ. אבל הם גם יכולים להתכתב עם המגמות הטרנדיות בעיצוב ולהיות צבעוניים, כתום, כחול, פוקסייה, הכול בהתאם לצבעים המשולבים בחדר האמבטיה שלכם.


אודות מחבר המאמר

המאמר מפורסם על ידי אסק4- קידום אתרים בגוגל המספקת שירותי קידום למיגוון לקוחות בתחומים שונים כגון מטבחים, פרגולות ועוד.

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.