אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חומרי בידוד - מה כדאי לבחור?

חנויות וקמעונאים רבים מציעים מגוון אפשרויות עבור חומרי בידוד. למעשה, יש כל כך הרבה סוגים, עד כי הבחירה עלולה לבלבל ואף להרתיע. בחירת חומר בידוד הינה החלטה חשובה מאחר והיא הקובעת מה תהייה איכות החיים בבית שלך.

שני סוגי בידוד עיקריים: 

  1. בידוד תרמי - חומרי בידוד אשר נועדו ליצור שכבה מפרידה אשר מונעת מטמפרטורות של חום וקור לעבור מצד אחד לשני, וכן למנוע לחלוטין חדירת מים. משתמשים בחומרי בידוד אלו לשימושים רבים: בידוד גגות, בידוד קירות, בידוד עליות גג ועוד. עליית הגג היא דוגמא לאזור מיוחד הדורש חומרי בידוד מיוחדים. עליית הגג היא ייחודית בגלל החלל הגדול בין הגג לבין התקרה (או הרצפה בעליית הגג), מרחב אשר מכפיל את האפקטיביות של חומרי הבידוד.
  2. בידוד אקוסטי - ישנם גם חומרי בידוד אשר מונעים מעבר קול, ובהם משתמשים לקירות ותקרות של חדרים או מקומות הדורשים אקוסטיקה מיוחדת. בחומרי בידוד אלו משתמשים לאולמות קולנוע, מבני מגורים, חדרים אקוסטיים, אולפני הקלטה ועוד.

הגורמים המשפיעים על בחירת חומרי הבידוד המתאימים ביותר לבית שלך:

יש לקחת בחשבון סוג האקלים, מבנה וגודל הבית, תכנון הבית, תקציב. שימוש גבוה יותר של צפיפות הבידוד על קירות חיצוניים או תקרות גבוהות.

סוגי חומרי בידוד פופולאריים:

היתרונות של חומרי בידוד שנבחרו והותקנו כנדרש, יכללו אנרגיה נמוכה, שימור המשאבים הטבעיים ונוחות.  

 


אודות מחבר המאמר

המאמר הזה נכתב על ידי Servula – הפלטפורמה האולטימטיבית למקדמי אתרים. אנחנו כותבים תוכן איכותי וייחודי, מפיצים אותו באתרי מאמרים ולבסוף מחזקים אותו עם סימניות חברתיות (וזה רק דוגמא לשירות אחד). הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו לעדכונים על שירותים חדשים או צרו עימנו קשר.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.