אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כללי בטיחות עבור רולר בליידס וסקייטבורד

קודם כל – תתחדשו! רולר בליידס או סקייטבורד הם קודם כל הנאה צרופה עבור חובבי הספורט. אין ספק שנסיעה שכזאת (המדקדקים יאמרו גלישה) היא אחד הדברים המהנים ביותר שתמצאו בסביבת הבית שלכם.

אז אם קניתם לכם רולר בליידס או סקייטבורד רק עכשיו, ברוכים הבאים למועדון. אבל לפני שתתחילו לקפוץ רמפות ולגלוש במהירות ברחבי הפארק או השכונה, רצוי לעמוד על מספר כללי בטיחות שיבטיחו שתוכלו לעשות זאת גם למחרת.

קניית ציוד מתאים לגלישה בטוחה על רולר בליידס או סקייטבורד

כמו בכל ענף ספורט - ובמיוחד בספורט אתגרי - לציוד יש חשיבות מכרעת על הבטיחות שלנו. נתחיל בכך שתקנו ציוד מתאים. זה פחות נוגע לסקייטבורד, אבל חשוב מאוד שהרולר בליידס יתאימו למידה שלכם, שלא יהיו הדוקים מדי וכמובן שלא משוחררים מדי (לקחת זוג מהאח הגדול- רעיון בעייתי). חוסר התאמה לרגל שלכם עלול להוות גורם סיכון שיעודד אתכם לפגוש את המדרכה מקרוב מאוד.

להתחיל לאט

כמו בכל ענף ספורט, גם בגלישה על רולר בליידס או סקייטבורד כנראה שלא תהיו מקצוענים בדקה שתתחילו. לכן מומלץ מאוד שלפני שאתם רצים לחפש את הירידה התלולה ביותר באיזור, תתחילו לאט ובזהירות במשטח מישורי יחסית ומוגן.

לא משנה על מה אתם גולשים, מהבחינה הזאת רולר בליידס או סקייטבורד, ואפילו אופניים - זה אותו דבר. תמיד עדיף לעשות את הטעויות של המתחילים במרחב בטוח ומוגן. אחד הדברים הראשונים שמומלץ להתאמן עליו ברגע שאתם מתחילים לגלוש הוא על צורת הנפילה שלכם: האינסטינקט שלנו כבני אדם הוא לבלום עם הידיים את הנפילה.

אבל, אם בזמן אמת ובמהירות גבוהה נפעל לפי האינסטינקט הזה, זה עלול להיגמר ביד שבורה. בשביל לשמור על שלמות גופכם מומלץ לבלום באמצעות איזורים מוגנים בגוף, בעדיפות עם הברכיים, בתנאי כמובן שהן ממוגנות היטב. כדאי להתאמן על כך בשביל שבזמן אמת ובמהירות גבוהה תדעו איך לעשות זאת ותחסכו איברים שבורים.

לגלוש על רולר בליידס או סקייטבורד במקומות מיועדים

יש מגמה הולכת וגדלה של גולשי רולר בליידס או סקייטבורד לגלוש על מדרכות וגרוע מכך- בכבישים. חשוב להבהיר כי לא המדרכה ובטח שלא הכביש, הם מקומות מיועדים לגלישה על רולר בליידס או סקייטבורד.

המדרכות בערים נוטות להיות עמוסות באנשים שלא מגיע להם למצוא את עצמם על הרצפה תחת הגלגלים שלכם. הכבישים עמוסים במכוניות, ויש ספק גדול בנוגע לשאיפה שלכם למצוא את עצמכם מתחת לגלגלים שלהן. יש מקומות מוסדרים לגלישה- השתמשו בהם.

גם משטחים כמו חצץ, חול, כביש משובש או קרקע מכוסה בעלים ושאר חלקי צמחים יבשים הם מקום רע מאוד לגלוש עליהם. מומלץ להימנע מכך משני טעמים עיקריים: הראשון הוא כמובן העובדה שהם בלתי יציבים בלתי צפויים ויגרמו לנפילה במהירות. הסיבה השנייה והחשובה גם כן- היא הנזק לציוד היקר שלכם. לא חבל?

לכן, גלישה על רולר בליידס או סקייטבורד היא לא עניין של מה בכך וצריך לקחת אותה במלוא הרצינות, כדי להבטיח הנאה מקסימלית ופגיעה מינימלית. חשוב כמובן להזכיר: גלישה על רולר בליידס או סקייטבורד היא דבר מהנה מעין כמותו והמאמר הזה נכתב רק בשביל לעזור לכם ליהנות ממנה לאורך זמן. אז קדימה - לקום מהמחשב ולצאת לגלוש.


אודות מחבר המאמר

חברת SEO NETO מתמחה בעולם קידום אתרים בגוגל על ידי אופטימיזציה של אתרי אינטרנט באמצעות תוכן באתר אינטרנט ומחוצה לו ובשימוש טכניקות קידום אתרים ברמה מקצועית ותוך כדי שילוב בניית קישורים חזקים לאתר על מנת לחזק את המוניטין שלו מול מנועי חיפוש

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.