אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

וטרינר בגבעתיים – טיפול במחלות קשות

וטרינר בגבעתיים – טיפול במחלות קשות

בדומה לבני האדם, גם בעלי החיים נדבקים במחלות שונות וזקוקים לסיוע. מחלות רבות מוגדרות כקלות יחסית והטיפול בהן פשוט, אך ישנן גם מחלות המוגדרות כקשות במיוחד ואפילו סופניות. במקרים אלו חשוב לפנות אל וטרינר גבעתיים או בכל אזור המרכז בכדי שיעניק את הטיפול המקצועי ביותר שיציל את חייה של חיית המחמד ויקל על סבלה.

קדחת הקרציות היא אחת המחלות המסוכנות ביותר עבור כלבים ואף יכולה להיות קטלנית בקרב בני אדם. וטרינר בגבעתיים מאבחן מחלה זאת על סמך חום גבוה, בלוטות נפוחות, דימומים וחוסר תיאבון. הטיפול במקרה זה מתבסס על אנטיביוטיקה חזקה ולעתים אפילו על סטרואידים. במקרים מסוימים ישנו גם צורך בתרומות דם בכדי לייצב את מצבו של הכלב. וטרינר תל אביב או בגבעתיים הוא הגורם המוסמך היחיד שיכול לסייע לכלב להחלים באמצעות איבחון מהיר וטיפול מדויק.

וטרינר בגבעתיים - תרופות וטיפול רפואי

גם חתולים עשויים לחלות במחלות קשות כגון דלקת בדרכי השתן. וטרינר ברמת גן מאבחן מחלה זאת על סמך קושי במתן שתן המשולב בדימום. הטיפול במחלה זאת פשוט יחסית ומתבסס על אנטיביוטיקה או על הוצאת אבנים מהכליות שלעתים מהוות את הגורם העיקרי למחלה. לעתים, וטרינר ברמת גן עושה שימוש במכשור מקצועי ובבדיקות מתקדמות כגון א.ק.ג  במסגרת הטיפול במחלה בכדי לשפר את מצבו של החתול כמה שיותר מהר.

דלקות עור הן תופעה נפוצה יחסית בקרב כלבים וחתולים הכוללת פריחה, נשירת שיער, גירודים ואף דימומים. חשוב לאבחן מחלות אלו בזמן בכדי למנוע את התפתחותן ולרפא אותן מהיסוד. וטרינר ברמת גן יזהה מיידית את תסמיני המחלה בכדי להעניק את הטיפול המתאים ביותר לבעל החיים, אשר לרוב כולל משחות על בסיס סטרואידים. וטרינר זה אף ילמד את לקוחותיו כיצד לזהות סימנים המעידים על בעיה וינחה אותם להגיע אליו במקרים אלו במהירות.


אודות מחבר המאמר

מרפאה וטרינרית בתל אביב המנוהלת על ידי  נדב מרחבי מציעה מגוון שירותי וטרינריה וייעוץ מקצועי בתחום.

מאמרים נוספים  מומלצים בתחום:

מזון רפואי לבעלי חיים וטרינר בתל אביב.

המדריך לבחירת וטרינר בתל אביב.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.