אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

נשים בהריון ומסאג'

 

 

עיסוי לנשים הרות, הנעשה על ידי מומחים שהתמקצעו במשך שנים בתחום זה, יכול להקל משמעותית על הקשיים הגופניים והשינויים הפיזים אותם עוברות נשים הרות, בעיקר בתקופות של חודשי ההריון המתקדמים, בהם יש לחץ משמעותי על הגב התחתון והרגליים והגוף מתקשה לנשוא את העומס הרב. אך לא רק שינויים גופניים חווה האישה, אלא גם שינויים נפשיים, הורמונים משתוללים והעייפות והקושי נותנים את אותותיהם, ככל שההריון מתקדם.

 עיסוי בזמן ההריון

נשים הרות, אשר מעניקות לעצמן מסאג' על ידי מומחה לעיסוי נשים הרות, יכולות להקל על עצמם גם מבחינה גופנית וגם מבחינה נפשית.

מסאג' לנשים הרות נעשה כאשר האישה שוכבת על הצד ונתמכת בעזרת כריות באזורי הראש והרגליים. עיסוי לאישה הרה מתבצע בצורה עדינה ובדגש על איזורים ספציים כמו, גב, רגליים וידיים. מטרתו של מסאג' לנשים הרות הוא גם להקל על הסימפטומים הגופניים וגם לשפר את ההרגשה הנפשית, שני אלמנטים אשר הולכים יד ביד בכל סוגי העיסויים.

מבחינה פיזית, עיסוי לאישה הרה מקל על זרימת הדם, מקל על הבצקות ועל הכאבים בגב התחתון ובשרירי הגוף. ישנם מחקרים אשר מוכיחים כי נשים אשר עברו מסאג' בתקופת ההיריון חוו לידה קלה יותר, ללא סיבוכים ואף הסיכוי לחוות דיכאון לאחר לידה הינו מזערי.

מעבר להקלה על הכאבים הגופניים והפיזיים, מסאג' לנשים הרות משפר את ההרגשה הנפשית. המנוחה וההתמסרות לעינוג שבעיסוי, לרוגע, לשלווה ולטיפול בשיחרור השרירים, מחדש את האנרגיות ומזרים אל הגוף הרגשה נוחה, נעימה ושלווה.

 

עיסוי לנשים הרות צריך להתבצע אך ורק על ידי מעסה מקצועי אשר מתמחה בעיסוי לנשים הרות. על אף היתרונות שבקבלת עיסוי במהלך תקופת ההיריון, באם עושים זאת שלא באופן מקצועי, עלולים לפגוע בעובר או לגרום לצירים מוקדמים. עיסוי לנשים הרות הינו שונה במהתו מעיסוי רגיל, ועל כן, על מנת להנות מיתרונות עיסוי במהלך ההיריון, חשוב לבדוק כי מי שמעניק לו מסאג' בתקופת ההיריון, הינו מומחה לכך. בנוסף לכך, מסאג' לנשים הרות מומלץ החל מהשליש השני בלבד, מאחר והשליש הראשון הינו רגיש במיוחד, ועל כן, עדיף להימנע מקבלת מסאג' בשליש זה.

 

 


אודות מחבר המאמר

קידום אתרים ובניית אתרים מקצועיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.