אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

גלגלי האופניים הטובים ביותר עבור האופניים שלך

.

מאמר זה עוסק בסיווג הסוגים השונים של גלגלי אופניים וההתאמה שלהם לאופניים ולשימוש שעושה הרוכב. את גלגלי האופניים מסווגים על פי השימוש העיקרי שלהם. אם אתה או אתה רוכבי אופניים חובבים, רוכבים מקצועיים יותר או רוכבים חובבים שרוצים להפוך למקצועיים, עליכם להכיר את הסוגם השונים.

נהוג לסווג את גלגלי האופניים לארבעה סוגים:

גלגלי מירוץ,

גלגלים של אופני הרים,

גלגלי BMX  (גלגלי מוטוקרוס)

גלגלים לאופני כביש.

לכל אחד מהסוגים יש מאפנים משלו והוא תוכנן למטרה ספציפית.

גלגלים לאופני מרוץ:

כאשר מייצרים גלגלים מהסוג הזה, כל התכנון מכוון לתת ביצועים מיטביים במהלך המירוץ. הגורמים שנלקחים בחשבון הם אווירודינמיקה, משקל, אינרציה סיבובית, חלקות, עומסים וקשיחות.

כל גורם צריך לקבל ניקוד מקסימלי על מנת לאפשר לרוכב המירוץ להגיע לקו הסיום במקום הראשון, והרוכבים המובילים כמו לאנס ארמסטרונג מסתייעים במחלקות הנדסה, תכנון ועיצוב מקצועיים שלא היו מביישות צוות של מכוניות או אופני מירוץ – עד כדי כך.

גלגלים לאופני הרים.

אופני הרים מיועדים מראש לשימוש כפול לסירוגין, הן לכביש והן לשטח רך וסלחני יחסית כמו הרים וגבעות. בקטגוריה זו גלגלים של 26 או 29 אינצים.

אופי המגע של הגלגלים והצמיגים עם שטח הנסיעה עצמו הוא לא אחיד ואפילו "מרופט".

השפה של צמיג טיפוסי בן 26" היא בת "22  (559 מ"מ) ואילו קוטר הצמיג החיצוני הוא "26 (665 מ"מ).

גלגלים בקוטר של "26 הם הנפוצים ביותר וגם הבחירה הטובה ביותר כאשר מדובר על אופניים שמשמשים לשבילים.

עבור רכיבה בהרים גלגלים בקוטר של 26 אינץ יהיו אידיאליים עבור רוכבים קלי משקל.

עבור רוכבים כבדי משקל גלגלים בקוטר של "29 הם הבחירה הטובה ביותר, בגלל שהקוטר הגדול יותר והשפה הגדולה יותר שלהם תומכים ומפזרים את לחץ המשקל ותומכים יותר ברוכב.

גלגלים כאלו יכולים לשמש גם לאופני קרוס קאנטרי למרחקים ארוכים יותר, כי קוטר השפה שלהם ("24.5 או 622 מ"מ), הוא זהה עבור אופני קרוס קאנטרי ואופני תיור, אבל הם עמידים יותר ברכיבה מחוץ לכביש ביחס לגלגלים שיועדו מלכתחילה לשימוש של כביש.

שהוא פופולרי אופני קרוס קאנטרי למרחקים ארוכים יותר. קוטר השפה שלהם של 622 מ"מ (~ 24.5 אינץ') זהה היברידית ביותר הכביש, ואופניים תיור אך מתחזקת בדרך כלל עמידות יותר לרכיבה מחוץ לכביש.גלגלים לאופני כביש.

גלגלים לאופני כביש הם בחירה מושלמת לטיולים, לרכיבה על אופני קרוס קאנטרי ואפילו למירוץ.

הם מזכירים בעיקרם את גלגלי ה "29 אולם הם הרבה יותר רחבים והרבה יותר יציבים

גלגלים לאופני BMX (גלגלי מוטוקרוס)

גלגלי מוטוקרוס יכולים לשמש לעיתים גם לאופני פעלולים אם מרכיבים עליהם צמיגי כביש, הם  בדרך כלל גלגלים בקוטר של "20 בקוטר שוליים של 406 מ"מ.

גלגלי מוטוקורס קטנים מכמה סיבות.

אחת הי א שהם מתאימים לרוכבים צעירים שרוצים ללמוד איך לרכב.

שנייה היא שרכיבת מוטוקרוס היא ספורט קיצוני שבו גודל קטן יותר של הגלגלים הופך אותו לחזק מצד אחד, ומאפשר קפיצות פעלולים בקלות מצד שני.

בנוסף, גודלו (או קוטנו) של הצמיג, מפחית את אינטרצית הסיבוב ומגדיל את האצת הגלגל.

לסיכום

ההיכרות עם סוגי גלגלי האופניים וסוגי השימושים השונים שלהם יכולה להשפיע על ההצלחה בבחירת הגלגל הנכון והאופניים הנכונים.

בסופו של יום כל הבחירות שאנחנו עושים הם טובים אם הן מתאימות לנו ולצרכים שלנו, ולא משנה אם המדובר באופניים, במסעדה, בקפה, בבן זוג או בבחירת העבודה.

השימוש והצרכים הם נקודת המוצא שממנה מתקבלת החלטה מוצלחת.

אנו מאחלים לכם הצלחה בבחירת האופניים המתאימות ביותר לצרכים שלכם.

בית האופניים והממונעים.

על הכותבים:

בית האופניים הממונעים (bikeshome) היא חנות אופניים המתופעלת על ידי צוות בעל 10 שנות ניסיון בתחום של אופניים חשמליות. במקום מעבדת תיקונים משוכללת לכל סוגי האופניים והממונעים, כולל ממונעים לילדים  (כגון טרקטורון לילדים, אופנועים לילדים, ג'יפ ממונע לילדים ועוד), אופני נשים, אופניים חשמליות, אופניים מתקפלות, אופניים חשמליות מתקפלות , תלת אופן ועוד.

 


אודות מחבר המאמר

על הכותבים:

בית האופניים הממונעים (bikeshome) היא חנות אופניים המתופעלת על ידי צוות בעל 10 שנות ניסיון בתחום של אופניים חשמליות. במקום מעבדת תיקונים משוכללת לכל סוגי האופניים והממונעים, כולל ממונעים לילדים  (כגון טרקטורונים לילדים, אופנועים לילדים, ג'יפ ממונע לילדים ועוד), אופני נשים, אופניים חשמליות, אופניים מתקפלות, אופניים חשמליות מתקפלות , תלת אופן ועוד.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.