אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ארונות אמבטיה וגם אביזרי אמבטיה מבטיחים תענוג אמיתי

ארונות אמבטיה צריכים להיות קודם כל פונקיונליים כך גם אביזרי אמבטיה. בתכנון של החדר האינטימי הזה צריך לתכנן מקום לכיור, לדוש ולאמבטיה, ולנסות לפנות מספיק חלל וקירות לטובת מקומות האיחסון. מכיוון שמדובר בחדרון שכשנכנסים אליו, כאילו עוברים לעולם אחר ומנותק, הוא צריך להכיל את כל מה זנזדקק לו מבלי לצאת באמצע התענוג.

בתוך ארונות אמבטיה חייב להיות מספיק מקום להכל – מהסבונים ובקבוקי ההשמפו האהובים על כל אחד מבני הבית, דרך מגבות בשלל גדלים ועד אפילו חומרי ניקוי למקרה הצורך. במקביל, גם אביזרי אמבטיה מדוייקים יעניקו תחושת ביטחון ונעימות, אם יעמידו לרשות המתקלח את התנאים הטובים לתליית כל מה שצריך, יפשטו את הנגישות לכל דבר וייצרו אווירת ניקיון.

היום מוצעים בשוק הרבה מאוד אביזרי אמבטיה. ככל שנרבה להשתמש באותם אביזרי אמבטיה כך יקל עלינו את המשימה, בעיקר כשמדובר באמבטיה לתינוק, למשל, או לכמה זאטוטים שחזרו ממוסדות החינוך. ארונות אמבטיה מתוכננים היטב ומצוידים במספר רב שך פריטי אמבטיה יעזרו להורה המותש.

וגם אביזרי אמבטיה בתוך ארונות אמבטיה

ארונות אמבטיה כשמם כן הם, אין יותר מידי המצאות בעניין. עם זאת חשוב לתכנן ארונות אמבטיה כך שיתאימו לצרכים האופייניים למקום. ארונות אמבטיה זקוקים למגירות קטנות עבור המסרקים והפיצ'פקעס הארחים כמו סיכות, מספריים וכו'. אם יהיו במגירות אביזרי אמבטיה כמו משטחי חלוקה, הדבר ישפר את היעילות שלהן. חלק מהפריטים כמו אולי מגבות עדיף שיונחו על מדפים פתוחים כדי שיהיה קל לשלוף אחת גם כשאנחנו רועדים מקור.

בנוסף, בדרך כלל, ארונות אמבטיה נשלפים, יתאימו לאיסוף כביסה מלוכלכת עד לכיבוסה. יותר אפקטיבי מיכל כזה במסגרת ארונות מטבח, מאשר סלסילה שזזה ממקום למקום ואוגרת מעליה פריטי לבוש. כמו כן אפשר להצמיד לתוכו אביזרי אמבטיה בצורת רשת נשלפת להקלה על הוצאת הכבסים. אל אביזרי אמבטיה נוחים מצטרפים אביזרי אמבטיה הכרחיים, כמו ידית לתלייה של מגבות או בגדים להחלפה. גם כל מקומות ההנחה של הסבונים צריכים להיות פשוטים וקלים וכך גם המראות הנחוצות.

 

 

 

 

 


אודות מחבר המאמר

המאמר מפורסם על ידי אסק4- קידום אתרים בגוגל המספקת שירותי קידום למיגוון לקוחות בתחומים שונים כגון מטבחים, פרגולות ועוד.

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.