אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

השילוב האידאלי: ברזים חדשים עם מקלחונים מעוצבים

השילוב האידאלי: ברזים חדשים עם מקלחונים מעוצבים

השילוב האידאלי: ברזים חדשים עם מקלחונים מעוצבים

מקלחונים , ברזים , מקלחון , ברז

ההתייחסות לכל כלי בבית, כולל כיור, ברזים, מקלחונים כאל יותר מפריט שימושי, פותח לנו עולם מלא של אפשרויות עיצוביות. ולכן, אומנם נבחר מקלחונים בהתאמה למידות שמתאימות למקלחת..

מקלחונים הם פריט הכרחי לחדרי מקלחת, אלא אם לא אכפת לנו שהמים יותזו לכל עבר כשאנחנו שוטפים מעלינו את שאריות היום שעבר. בדירות רבות עדיין משתמשים בוילונות פלסטיים ססגוניים על מוטות המתוחים במתחמון המקלחת או האמבטיה, אבל הנדידה אל עבר מקלחונים קבועים ויציבים הולכת ומתפשטת. לאף אחד כבר אין כוח לכבס את מגן הרחצה בכל פעם שהצטבר עליו עובש שחור מהרטיבות, ובוודאי שלא להתעסק עם הצינורות שנופלים מידי פעם. הרבה יותר פשוט להשקיע פעם אחת ויחידה במתקן מבהיק וקבוע ולעבור לבחירת ברזים מתאימים.

כי אם כבר החלטנו על ריענון חדר האמבטיה כדאי לוותר על ברזים ישנים שהברק שלהם כבה, השכבה הכסופה התקלפה, והזזת הידית גורמת לתנועה רחבה של כל הזרבובית. אין ספק שהפופולריות של מקלחונים עלתה פלאים מאז שהם מככבים בתוכניות ריאליטי מפורסמות בטלוויזיה. גם אתם רוצים להיכנס אל מקלחונים שבחציים שקופים והשאר מעוטר כדי להרגיש ולו לרגע מפורסמים שמשתכשכים בוילה מעוצבת ומתוקשרת. ברזים מבהיקים בעיצוב חדשני יוסיפו לתחושת ה'וואוו' הכל כך אופיינית לווילות המעוצבות שהופכות לחלק מחיינו. 'כזה אני רוצה', זה משפט שהפך לקבוע בפי כל אחד.

ברזים, מקלחונים ושאר כלים סניטריים על פי צו האופנה

ההתייחסות לכל כלי בבית, כולל כיור, ברזים, מקלחונים כאל יותר מפריט שימושי, פותח לנו עולם מלא של אפשרויות עיצוביות. ולכן, אומנם נבחר מקלחונים בהתאמה למידות שמתאימות למקלחת שלנו, מקטנטונת ומצומצמת ועד לרחבת ידיים, אבל רצוי להשקיע במראה. מקלחונים מוצעים היום בשלל חומרים עמידים לתנאי לחות, בעיקר מתכות מגולוונות ומשטחי זכוכית או חומרים פלסטיים.

אומנם הצבעים השולטים הם לבן או תכלת על גווניהם, אבל אפשר לבחור מקלחונים בצבעים עזים יותר. גם את הטקסטורה של משטחי מקלחונים אפשר לתבל בצורות שונות. וכאמור, אי אפשר לצייד את האמבטיה שלנו במקלחון חגיגי ולהשאיר לצידו ברזים מיושנים שעבר זמנם. ברזים לכל מטרה נמכרים במרכזים מיוחדים או בחנויות כלבו גדולות בעשרות דגמים. נוכל להעדיף ברזים בצבע נחושת וסגנון עתיק או כאלה העשויים מתכות בצבעי כסף מבהיקים בעיצוב הייטקיסטי.

 

 

 

 


אודות מחבר המאמר

המאמר מפורסם על ידי אסק4- קידום אתרים בגוגל המספקת שירותי קידום למיגוון לקוחות בתחומים שונים כגון מטבחים, פרגולות ועוד.

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.