אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מלונות בהרצליה – סוף שבוע קסום

 

אם יש מקום שכיף לבלות בו סוף שבוע מהנה הרי זו העיר הרצליה. מלונות בהרצליה מהווים יעד אידיאלי לזוגות אוהבים, משפחות, אנשי עסקים וכל מי שמחפש חופשה במרכז בסטנדרטים גבוהים. הרצליה מציעה נגישות מצוינת לצירי תחבורה ראשיים, נוף מקסים לים, שפע מסחרר של בתי קפה, מסעדות, ברים, מרכזי קניות איכותיים ואזור עסקי מפותח. 

מלונות בהרצליה - פינוקים ויוקרה

 

סוף שבוע בהרצליה מעניק לכם הזדמנות לקחת פסק זמן מהשגרה וליהנות בעיר חוף אופנתית במרכז הארץ, שמציעה תמהיל מגוון. מצד אחד, קצב ובילויים במרינה הרצליה, באזור העסקי הרצליה פיתוח או בטיילת ומצד שני, מנוחה ושלווה בחופים המרהיבים של העיר.מלונות בהרצליה שוכנים בלוקיישן האטרקטיבי ביותר בעיר באזור מרינה הרצליה טיילת הרצליה, פונים לים ומקפידים על פינוקים ויוקרה. סוף שבוע נשמע אולי כפרק זמן קצר, אך כשבוחרים מקום אטרקטיבי ומיוחד כמו הרצליה, ניתן להספיק ליהנות במבחר סגנונות, לנוח ולבלות בו זמנית. 

נופש חלומי בסגנון שלכם

 

מלונות בהרצליה כמו מלון הרודס הרצליה מתאימים לכל מי שרוצה לבלות סוף שבוע בכיף. משפחות יגלו בהרצליה שלל אטרקציות ממתחמים אטרקטיביים לילדים, קניון שוקק, פארק הרצליה היפה הכולל גם מתקני שעשועים מיוחדים לילדים. זוגות אוהבים יתפנקו בבית מלון בהרצליה בספא או בחדר עם חלוק רך ונעלי בית מלטפות, בריכה ונוף חלומי לים. במלון הרודס הרצליה שייבנה בקרוב הים הוא התפאורה הדומיננטית, כיוון שהמלון יוקף ים מכל צדדיו.

אנשי עסקים שהגיעו לארץ למטרת עסקים בוחרים ללון במתחם של מלונות בהרצליה בגלל הקירבה של המלונות למרכז העסקים של העיר ולתל אביב וגם משום שבבית מלון בהרצליה מחכה להם נוף לים, טרקלין עסקים עם שירותים עסקיים ואפשרות לצאת לבלות, לסעוד במסעדה טובה במתחם המרינה הסמוך.

במהלך סוף שבוע בהרצליה תוכלו לגוון את הבילוי. להתחיל את היום בים בשחייה מרעננת או בשיזוף על החוף, להמשיך משם לטיול בפארק הרצליה, לאכול צהריים באחת מהמסעדות המבוקשות ביותר, להמשיך במסע קניות באאוטלט הרצליה או פשוט להתפנק במתחם מלונות בהרצליה מהנוף לים, בבריכה, בעיסוי לפי בחירה. המון שקט ושלווה והנאה בעיר אחת. 


אודות מחבר המאמר

סטודיו קורן דור פתרונות תוכן שיווקי ושיווק באינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.