אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טרנדים של הלבשה סקסית

הלבשה סקסית הוא תחום מפתיע שופע טרנדים. בניגוד לתדמית, מדובר בתחום הלבשה תחתונה שלא מפסיק להתפתח הן מבחינת סגנונות, בחירת חומרים, אלמנטים וגזרות מיוחדות ויש מגוון רחב של חברות מובילות בשוק הלבשה סקסית שאחראיות על התוצרים האופנתיים שרואים בתחום.הקיץ אומנם רחוק אבל כבר עכשיו ניתן לשים לב למגוון טרנדים בולטים בתחום הלבשה סקסית - הנה הם לפניכם.

הקיץ הזה הוא לבן: ימים לבנים עוברים עלינו. לא רק שבועות ושלל חתונות, אלא גם פריטי הלבשה סקסית לבנים. הלבן הוא גוון קייצי, בהיר, בתולי, רומנטי המככב במלתחה התחתונה עם שפע של דגמי בייבי דול חושניים. בדים רכים ונעימים וחוטיני תואם לבייבי דול. בדיוק מה שאת צריכה לסוף שבוע רגוע במיטה.מחשופים מכל הכיוונים: לא רק באזור החזה, במה שנוגע לתחום הלבשה סקסית, המחשוף משתלט על כל הפריטים התחתונים, מאחור ומקדימה, פתחים בולטים החושפים בטן וגב. תוכלי להתהדר בשלל מחשופים מעוצבים ומסוגננים היוצרים אשליה של חזה שופע וגדול מכפי שהוא באמת.קליל ואוורירי: זרימה, זה שם המשחק הקיץ בתחום הלבשה סקסית.

הבדים אווריריים, שקופים וגולשים על הגוף, מעניקים לך תחושה משוחררת ומראה נינוח. שלל שיפונים עם עיטורים מרשימים עולים על הגוף ומפנקים את העור במגע עדין ורך.קדימה סטרפלס: עזבי אותך מכתפיות עבות ולוחצות, לכי על כתפיים משוחררות. הסטרפלס כאן ובגדול, משתלט על דגמי הלבשה סקסית רבים ומופיע בגוונים פסטליים רכים ועד כהים עזים. בחרי לך סט מתוך פריטי הלבשה סקסית של טופ סטרפלס עם בוקסר מבדים גמישים ומבריקים המתאימים את עצמם לגוף בצורה מושלמת.פחות זה יותר: תני למוטו הזה לוות אותך לחדר המיטות. בדים שקופים, בגדי גוף סקסיים במינימום בד עשויים מתחרה גמישה, חזיות ותחתונים שלא מותירים מקום לדמיון ואל תשכחי להשתזף או להתמרח בקרם גוף ארומטי. הניחוח הסקסי הוא חלק בלתי נפרד מההופעה החושנית.

 


אודות מחבר המאמר

אפרודיטה, הלבשה תחתונה, חזיות, תחתונים, הלבשה סקסית ועוד

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.