אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מוצרי החשמל של וייקינג (Viking) – ליהנות מרמה אחרת!

ויקינג (Viking) מותג היוקרה האיכותי, הכולל מגוון של מוצרי חשמל מקצועיים, המתאימים למטבח ולחובבי הבישול הביתי, מציע לכם איכות ללא פשרות. מבין שלל מוצריו תוכלו למצוא מקררים, תנורי אפיה, תנורי אידוי, כיריים, קולטי אדים, מדיחי כלים ועוד ועוד. חברת וייקינג (Viking), האמריקאית, שהוקמה בשנת 1987, ומגיעה ישירות ממיסיסיפי, השתלבה בשוק מוצרי החשמל בזכות מגוון הפתרונות הנפלאים שמציעה למטבח הביתי, ולאחרונה גם למטבח המקצועי.

קולטי האדים של ויקינג (Viking)

אחד המוצרים המובילים של חברת ויקינג (Viking) הם קולטי האדים שלה. קולטי האדים, הנחשבים בעלי עוצמת שאיבה גבוהה במיוחד, מעוצבים בעיצוב אלגנטי ויוקרתי ועשויים נירוסטה איכותית. קולטי האדים של וייקינג מוצעים במגוון של צבעים נהדרים ומתאימים לכל מטבח. הם כוללים טכנולוגיה מתקדמת ביותר, כמו חיישני טמפרטורה לשליטה בעוצמת הקולט בזמן הבישול, חיישני שליטה על זמני ההדלקה והכיבוי ועוד. קולטי אדים אלה מוצעים בייצור איכותי מוביל ומתאימים באופן מושלם לכל סגנון ועיצוב.

המקררים של וייקינג

המקררים של Viking מציעים לכם טכנולוגיה חדישה ומתקדמת וכן עיצוב נפלא. המקררים, המוצעים גם הם במגוון של דגמים וצבעים שונים, כוללים תעלות פנימיות, השומרות על לחות מתאימה ומנטרלים ריחות לא נעימים. ניתן להשיג מקררי שתי דלתות וכן כאלה הכוללים מקפיא תחתון.

מקררי היין של ויקינג

חברת ויקינג מציעה לכם מבחר של מקררי יין איכותיים, המיועדים לאחסון יינות באופן המתאים ביותר. מקררי יין אלה מחולקים למדפים נשלפים, המאפשרים לאחסן את היין בצורה מושלמת ולהוציאו באופן נוח במיוחד. מקררי יין אלה כוללים טווחי טמפרטורות שונות וכן מבחר של עיצובים שונים ומרהיבים, המתאימים לכל חובבי היינות. אם יש לכם בקבוקי יין גדולים במיוחד, תוכלו ליהנות גם ממקררי יין, הכוללים מדפים נשלפים, המאפשרים להעמיד בהם בקבוקים גבוהים מן הרגיל. בנוסף, עובדת היותם נשלפים, הופכת אותם לקלים לניקוי ותחזוקה ולפתרון יעיל במיוחד.

תנורי האפייה של וייקינג

חברת Viking מציעה לכם גם תנורי אפייה מקצועיים ומובילים במיוחד, המתאימים למטבח הביתי. אם אתם חובבי אפייה, ודאי אתם יודעים עד כמה חשוב לרכוש תנור אפייה איכותי ומתאים. תנורי האפייה המצוינים של ויקינג הינם תנורים משולבים, הכוללים כיריים וכן תאים לבישול ואפיה. התאים, שיכולים לפעול בו זמנית ובטמפרטורות שונות, מתאימים לכל מטבח ובמיוחד לחובבי האפייה והבישול. ניתן להשיג אותם במבחר של צבעים נהדרים ובסגנון עיצוב מודרני-תעשייתי.

כיריים גז

מבין מבחר המוצרים של החברה, תוכלו למצוא גם כיריים גז. קיימים סוגים שונים של כיריים גז. הסוג הראשון הינם כיריים גז משטח קרמי, הכוללות שישה מבערי גז הנוחים לשימוש וקלים להפעלה. ניתן להשיג כיריים אלה בכמה צבעים והם נחשבים נוחים וקלים לניקוי ותחזוקה. הסוג השני של הכיריים הינו כיריים רגילות, המעוצבות בסגנון יוקרתי ומרהיב ובעלות מגוון של אפשרויות בישול, בהתאם לבחירתכם. כיריים אלו נוחות לניקוי ובעלות הצתה אלקטרונית, הנחשבת כבטיחותית במיוחד.

אם אתם מעוניינים לרכוש מוצרי חשמל איכותיים, המציעים לכם רמת גימור גבוהה, מקצועיות ואיכות בלתי רגילה, מוצרי החשמל של חברת ויקינג הם המוצרים המתאימים לכם ביותר. תוכלו לשלב אותם במטבח שלכם, וליהנות מפתרונות מובילים ומתאימים. במקביל, תוכלו ליהנות ממחירים נוחים, המתאימים לכל כיס ולכל תקציב וכן ממבחר של עיצובים נהדרים וסגנונות שונים.


אודות מחבר המאמר

בלוגר וכותב מאמרים בנושאי מכשירי חשמל משתלמים מהחברות המובילות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.