אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רכישת גיטרה : משומשות או חדשות ?

אם חלמתם כל חייכם על לימודי נגינה בגיטרה ובשלו התנאים להתחיל בתהליך, קרוב לוודאי שאתם שואפים לרכוש גיטרה שתשמש אתכם בלימודים. מעבר לסוגיות טכניות שעוד נפרט בהמשך חשוב לרכוש גיטרה שתתחברו אליה באופן רגשי. אומנם גיטרות רבות מעוצבות בצורה מרהיבה אך על מנת שתפיקו את המיטב מכלי הנגינה שלכם חשוב מאוד שתרכשו גיטרה שאתם מתחברים אליה מכל הבחינות. חיבור לכלי הנגינה הוא מדד סובייקטיבי לגמרי המבוסס על מראה, סוג הצליל והתחושה הנוצרת בחיבור בין האדם לכלי הנגינה.

מעבר למדדים הסובייקטיביים של חיבור לכלי הנגינה עליכם להחליט אם אתם מעוניינים לרכוש גיטרה משומשת או גיטרה חדשה. אין ספק שהיתרון הגדול של קניית גיטרות משומשות הוא המחיר. ביחס לגיטרה חדשה, ניתן להשיג גיטרות משומשות ואיכותיות במחירים זניחים לעומת גיטרות חדשות ולכן בהחלט מומלץ לבחון כל מקרה לגופו. ניתן להשיג גיטרות משומשות ואיכותיות במצב מעולה, ולכם בהחלט מומלץ לשקול את האופציה לקנות גיטרה משומשת אם אתם שואפים לחסוך בעלויות.

גיטרות חדשות

הנטייה הטבעית של רובנו היא כמובן לקנות גיטרות חדשות הישר מהחנות. אין ספק שמבחינת ההרגשה גיטרה חדשה שאתם הראשונים לנגן עליה היא קנייה מועדפת על רבים. יש מבחר עצום של גיטרות בחנויות כלי הנגינה, ורכישה של גיטרה חדשה יכולה להיות תהליך מהנה במיוחד אם עומדת לרשותכם מסגרת תקציבית מספקת. בשורה התחתונה ניתן לומר שמלבד מקרים מיוחדים, גיטרות חדשות יעלו הרבה יותר מגיטרות משומשות ולכן במידה ואתם עושים את הצעדים הראשונים שלכם בתחום, מומלץ לשקול בזהירות השקעת סכומים גדולים בתחום.

במידה ואתם מתקדמים בקצב מהיר, תוכלו תמיד לרכוש גיטרה חדשה ואיכותית על פי הצרכים שלכם. רכישת גיטרות משומשות או חדשות תלויה בסופו של דבר בטעם שלכם ובדרישות המקצועיות שלכם. דגמים ספציפיים של גיטרות חשמליות קלאסיות ניתן להשיג רק יד שניה ודגמים אחרים ניתן להשיג רק מהחנויות המציעות את הדגמים החדשניים ביותר. מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי מגנים מנוסים אשר יוכלו לסייע לכם לבחור גיטרה ההולמת את הצרכים שלכם בצורה משולמת


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב על ידי צוות הכותבים של כתיבת מומחים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.