אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שאיבת שומן בשילוב בוטוקס משיג תוצאות

 

אם חפצה נפשכם להראות טוב יותר וניסיתם המון דיאטות וניסיתם כל מיני קרמים למניעת קמטים אך הם הופיעו בכל זאת יש פתרונות באסטטיקה הרפואית. שאיבת שומן היא פתרון מצויין למי שמחפש להיפטר מכיסי שומן שלא יורדים למרות דיאטות רבות ופעילות גופנית. טיפול בוטוקס הוא פיתרון למי שהחיוך שלו יצר לו קמטי הבעה.

 

שאיבת שומן

 

שאיבת שומן הוא ניתוח לכל דבר. שאיבת שומן נעשה תחת הרדמה כללית. בניתוח שאיבת שומן המנתח חודר מתחת לעור לאחר שיצר חתך, עם צינור. הוא מפרק תאי שומן ושואב אותם.

היתרון בניתוח שאיבת שומן הוא יצירת חיטוב ועיצוב של הגוף.

למרות היתרון של שאיבת שומן יש לקחת בחשבון את תהליך ההתאוששות. ההחלמה מניתוח שאיבת שומן היא כמו כל ניתוח. יש לנוח כשבוע בבת ולהימנע מפעילות כחודש לאחר הניתוח. כמובן שקיימים סיכונים של ניתוח בהרדמה כללית וניתוח באופן כללי כמו קרישי דם וכדומה.

אם לאחר כל זה אתם עדיין מעוניינים בניתוח שאיבת שומן חשוב מאד ללכת למנתח פלסטי ממוחה היודע את עבודתו ועובד בסביבה של בית חולים על כל מקרה של סיבוך אפשרי.

 

בוטוקס

 

בוטוקס הוא פרוצדורה רפואית הכוללת הזרקה לשריר. חשוב מאד שהתהליך יתבצע על ידי רופא פלסטי המכיר את האנטומיה של הפנים וידע היכן בדיוק להזריק למטופל.

בוטוקס נועד לטיפול בקמטי הבעה בלבד ולא קמטי שמש או גיל. הזרקת בוטוקס לשריר בעצם משתקת אותו ולכן מעלימה את הקמט. שימו לב שעל טיפול בוטוקס יש לחזור לאחר כשלושה עד שישה חודשים כי החומר מתמוסס.

מחקרים שנערכו לאורך השנים בשימוש עם בוטוקס הראו שאין סיכונים גדולים והחומר בטוח לשימוש ואינו נודד בגוף לאחר הזרקתו פנימה. אך שימו לב כי הטיפול אסור על נשים בהריון מניקות ואנשים החולים במחלות שרירים.

תופעת הלוואי שיכולות להופיע עקב טיפול בוטוקס הם צריבה חוסר נוחות קלה הרגשה של תחילת שפעת אך כולם ייעלמו לאחר יום יומיים מהטיפול. תופעות שמצריכות התייחסות מיוחדת הן נפילת עפעף למשל. אין צורך במנוחה כלל לאחר טיפול בוטוקס וניתן לחזור לשגרה מלאה.

 


אודות מחבר המאמר

אתרים מומלצים

ויה ארקדיה - ברזים , מקלחונים , אמבטיה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.