אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

יעוץ גירושין והסכם

במקרים רבים בוחרים זוגות להתגרש תוך כדי הרגשה של כעס ומתח הגורמים למריבות חיכוכים ובעיות במהלך תהליך הגירושין. עריכה של גירושין בצורה כזו גורמת למשקעים אצל בני הזוג והסובבים אותם, המלווים אותם בתהליך, ובעיקר עבור הילדים שלהם הנקרעים בין שני ההורים המסוכסכים ניתן למנוע חלק גדול מהם על ידי יעוץ גירושין.

הסכם גירושין

הסכם גירושין נועד לארגן מחדש את התא המשפחתי בצורה שתהיה הוגנת ונוחה עבור שני הצדדים אך בעיקר עבור הילדים. אחרי שהתגבש הסכם גירושין יש להביאו לאישור של בית המשפט לענייני משפחה או לאישור של בית הדין הרבני. אישור בית משפט או בית דין רבני על הסכם גירושין נועד למנוע מצב של גיבוש הסכם גירושין לא חוקי או לא כשר הפוגע באחד מהצדדים, או במקרה של הסכם גירושין הנחתם על ידי כפיה של אחד מהצדדים.

מהם הדברים החשובים שצריך לכלול הסכם גירושין

הנושאים המרכזיים שצריכים להיות כלולים בתוך הסכם גירושין הם:

1. ילדים. יש לכלול את ההסכמה על משמורת הילדים ועל הסדרי הראיה הקבועים.

2. רכוש. הסכם גירושין מפרט את חלוקת הרכוש המשותף של בני הזוג.

3. מזונות. קביעת גובה המזונות ומהם הדברים הכלולים בהם.

4. חינוך ילדים. מהו אופי החינוך ועד כמה שותפים בו שני ההורים.

יעוץ גירושין

יעוץ גירושין נועד בעיקר למניעת סחבת בירוקרטית במהלך הגירושין. דברים קטנים כמו ניסוח נכון של הסכם גירושין יכולים לגרום לבית המשפט לבטל את הבקשה, לכן חשוב שיהיה יעוץ גירושין על ידי עורך דין שידע לנסח הסכם בצורה נכונה.

יעוץ גירושין חשוב גם על מנת למנוע מצב של הסכם לא חוקי או לא הוגן עבור אחד מהצדדים, או הסכם הפוגע בילדים. גם במקרים של חילוקי דעות חשוב לפנות לקבל יעוץ גירושין על מנת שצד שלישי יוכל להכריע בעניין.

פניה לקבל יעוץ גירושין מביא למצב בו הצדדים מודעים לכל הזכויות והחובות שלהם ומהם ההשלכות של כל החלטה או הסכם עליו הם חותמים.

 

 


אודות מחבר המאמר

אסק4   קידום אתרים בגוגל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.