אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

להתאים בין סרטי תדמית ורוח הזמן

סרטי תדמית הם אחת החוויות הטובות ביותר שאנו יכולים להעביר את הלקוחות שלנו בהווה ובעתיד ואם אנו מחפשים את הדרכים האפקטיביות ביותר להעביר את המסרים שלנו ולהיות מספיק אטרקטיביים, חשוב מאוד שנתעדכן בטרנדים הבולטים ביותר בעולם הטלוויזיה והקולנוע ונראה שגם סרטי תדמית יכולים לשמור על רמה טובה של העברת מסרים.

אחד הטרנדים הפופולאריים ביותר כיום הוא הטרנד החדשותי. אנו מגלים שלאורך זמן יותר ויותר גופים רוצים להראות את התדמית שלהם ככתבה חדשותית ויש לנו לא מעט סרטי תדמית המופקים בצורה הזו. אמנם סרטי תדמית רבים נעשים, כך אך אין הדבר אומר שגם אנחנו לא יכולים לפנות לדרך הזו ולהציג את תדמית החברה ככתבה חדשותית.

 

מהם מאפייני הכתבות החדשותיות

סרטי תדמית המופקים בסגנון של כתבות חדשותיות אמורים להציג לכאורה תמונה אובייקטיבית של הנושא. בסרט מוצגת החברה או מוצג המוצר באופן מאוד מעניין וחד משמעי. בנוסף לכך, אנו צריכים לשמור על רמת עניין קבועה ולכן אין שום צורך להשתמש באפקטים מיוחדים כדי להעלות את רמת העניין, משום שאפקטים מורידים את ערך המוצר.

מאפיין מאוד חשוב של סרט תדמית הוא הזמן שבו הסרט מוצג. סרטי התדמית הסטנדרטיים מוצגים לאורך ארבע או חמש דקות ואילו סרט התדמית החשדותי משודר לאורך שלוש דקות בלבד. כתבה חדשותית מסתפקת גם כן רק בשלוש דקות וזה הזמן שצריך כדי להעביר את המסרים הנדרשים. חריגה בזמנים תעמיס על הצופים ותהיה לנטל.

 

לשבור את ההתנגדויות

צופים שרואים מולם סרט מגמתי ופרסומי ישר מציבים מחסומים רבים והתנגדויות רבות שמעיבות על העברת המסר הנכון של הסרט. במידה ואנו מחפשים את הדרך הטובה ביותר להראות את סרטי התדמית הללו, חשוב מאוד שנמצא את הדרך האופטימאלית להצגת הדברים ואם אנו מחפשים משהו טוב, כדאי לנו ללכת על אלמנטים חדשותיים קיימים.

כך אנו לא נוכל להיות מוכרים כמי שפרסמו סרט תדמית מתיש, אלא כמי שהציגו כתבה חדשותית מעניינת על חברה טובה או מוצר שיכול לתרום לאחרים וכך כולם מרוויחים.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב על ידי צוות הכותבים של כתיבת מומחים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.