אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

נא להכיר הלבשה תחתונה, הלבשה סקסית

 

 

הלבשה תחתונה היא שם כולל למספר פריטי לבוש שנועדו לתמוך ולהגן על איברים מוצנעים. אז אילו פריטים נחשבים כ'הלבשה תחתונה' ואילו פריטים נכנסים גם להגדרה של הלבשה סקסית.

הלבשה סקסית נועדה לפתות ולהקנות ללובשת הרגשה של ביטחון ונשיות מושכת.

תחתונים

אלו קיימים בסגנונות ובגזרות שונות, מגזרת סבתא גבוהה המגיעה עד מעל הפופיק ועד חוטיני שלא ממש מכסה משהו. כמובן תמצאו תחתונים העשויים מבדים שונים. במחלקת הלבשה סקסית ניתן למצוא תחתונים מתחרות וסאטן או עם גזרה מפתה שתגרום לך לחוש נשית ומפתה.

גופיות

מאז המצאת גופיות סבא הרבה דברים השתנו במחלקת הלבשה תחתונה בנוגע לנושא הגופיות. ניתן למצוא היום גופיות בגזרות שונות לגברים ולנשים. כמובן שלנשים קיים מבחר גדול יותר – מגופיות שנועדו לסגירת מחשופים ועד לגופיות תחרה קטנטנות ומפתות ששייכות לעולם של הלבשה סקסית.

מחוך

במאה ה19 אף אישה לא העזה לצאת מהבית בלעדיו, מחוכים שמשו לתמיכה בחזה הנשי והבלטתו ולשוות ללובשת אותו מראה מותנים דקיק, בהתאם לצו האופנה. היום אומנם כמעט לא תמצאו מחוכים בין הפריטים השכיחים של הלבשה תחתונה בארון של הנשים, אך במקרים מסוימים אי אפשר לוותר על פריט הלבשה תחתונה זה בעיקר באגף של הלבשה סקסית.

בשטח של הלבשה סקסית מחוכים תופסים מקום של כבוד. כנראה יש משהו במראה אישה במחוך עור הגורם לגברים להזיל ריר.

חזייה

אמא שלי אמרה לי פעם שגבר צריך לבחור כמו חזייה – נוח ותומך. מדובר בפיסת הבד החשובה ביותר אולי במלתחת הלבשה תחתונה של כל אישה. קיימות היום חזיות בכל מיני צבעים צורות ודגמים שנועדו לשרת מטרה עליונה – לספק לנשים תמיכה מקסימאלית לחזה תוך נוחות מרבית.

בעולם הלבשה תחתונה קיימות חזיות במגוון צורות שנועדו לשימושים שונים – כמו חזיות ספורט שנועדו לתמוך בתנאים קשים, חזיות הנקה – לאימהות שרוצות להניק בנוחות וחזיות לעיצוב החזה ולהרגשה נשית.

גם בעולם של הלבשה סקסית יש לחזיות מקום של כבוד אותן תמצאו במגוון צבעים ובדים מפתים.

 

 


אודות מחבר המאמר

אסק4 קידום אתרים בגוגל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.