אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיול לקוסטה ריקה

טיול לקוסטה ריקה

קוסטה ריקה מהווה את אחד היעדים היפים ביותר שליבשת אמריקה יש להציע. קוסטה ריקה הינה פשוטו כמשמעו גן עדן עלי אדמות. היא אחד מהמקומות הקסומים בעולם, הודות לנופיה הפראיים, חופיה הלבנים, ומגוון הצמחייה ובעלי החיים השמורים, ההופכים אותה לאחד היעדים הפופולאריים ביותר לנופש או טיול. קוסטה ריקה משמשת כמקום אידיאלי לביקור באמצעות טיולים גיאוגרפיים. היא ניחנת במסלולי טיול מאתגרים, נופים מרהיבים, הרי געש, מפלים, יערות טרופיים, ושלווה אינסופית.

טיול לקניה טומן בחובו מפגש עם סוואנות פראיות, ושמורות ספארי המכילות בתוכן מיליוני בעלי חיים, טיול להודו יפגיש את המטייל עם יבשת רחוקה ותרבות אחרת, אך טיול לקוסטה ריקה מזמינה את המטייל ליהנות משמורות טבע המכילות חיים רבים וצמחייה פראית וייחודיות, כאשר טבע מרהיב זה בשילוב עם התרבות הלטינית והשלווה אשר נמצאת באוויר, הופכים אותה ליעד חלומי, אשר מזמין את מטייליו לגלות עולם אחר.

קוסטה ריקה

הבחירה בקוסטה ריקה הינה בחירה באחד מהיעדים המגוונים ביותר לחוויית טיול. קוסטה ריקה מאפשרת לבאים ליהנות ממסלולי טיול מרתקים, משעות של רבות של מנוחה ושלווה בחופיה הקסומים, וממפגש עם התרבות הלטינית החמה.

ממשלת קוסטה ריקה עושה מאמצים רבים לשמר את שטחי הפרא הרבים המהווים את רוב שטחה של המדינה, כאשר בפעילותה זו היא מושכת אליה תיירות אקולוגית מכל העולם ונופשים רבים. כמו כן היא תורמת לשימורו של תא אקולוגי ייחודי המאפשר חוויה נדירה ומיוחדת של טיול. קוסטה ריקה הינה מדינה דמוקרטית אשר שוכנת בדרום מרכז אמריקה. היא חולקת את גבולותיה עם פנמה (בדרום מזרח) וניקרגואה (בצפון), כאשר מצידה המזרחי נמצא הים הקריבי, וממערב לה האוקיינוס השקט.

קוסטה ריקה נחשבת למדינה בעלת אופי אחר משאר מדינות מרכז ודרום אמריקה, כאשר שלטונה הדמוקרטי, ויציבותה הכלכלית מקנים לה ייחודיות ושלווה. קוסטה ריקה מתפרשת על שטח של 51,100 קמ"ר רבוע, ואוכלוסייתה מונה כ-4,576,562 . אקלימה הינו אקלים טרופי – סוב טרופי והיא נוחה לטיול בכל עונות השנה (מלבד באזורים גשומים במיוחד). השפה המדוברת בקוסטה ריקה הינה ספרדית ומעט אנגלית, ולישראלים המעוניינים להיכנס לתחומה אין צורך בוויזה לשלושת החודשים הראשונים.

חלום של טיול – קוסטה ריקה

טיולים גיאוגרפיים יתמקדו בשמורות קוסטה ריקה אפילו אם מדובר רק במעבר בהן במהלך טיול. קוסטה ריקה מזמינה את מטייליה ליהנות ממגוון תופעות טבע ונופים מרשימים, אשר חלקם ייחודיים רק לה.

שמורת הטבע טורטוגרו תאפשר למבקריה לחזות באחדים מן המראות הייחודיים והנדירים בעולם. שמורה זו נמצאת על חופיו של הים הקריבי, כאשר ריבוי הגשמים באזור זה הופך אותה לתא שטח המכיל בתוכו אינספור צמחייה וזנים רבים של בעלי חיים.

שמורה נוספת וייחודית הינה שמורת מונטה ורדה, אשר בה ניתן לראות למעלה מ-2000 סוגי סחלבים, הנחשבת למצבור הסחלבים הגדול בעולם. מקומות נוספים ומרהיבים ביופיים, יכללו כמובן את הר הגעש הפעיל ארסנל, אגם ארסנל, והמעיינות החמים הנמצאים באזורו, עיר הבירה התרבותית סן חוזה, ועוד... מעל ומעבר לכל חלום.


אודות מחבר המאמר

LoadSEO - חברת מתמחה בתחום קידום אתרים באינטרנט. מתמחים באופטמיזציה OnSite ובתהליכי קידום בגוגל. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.