אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פסיכומטרי , ההכנה למשחק הגדול

 

מבחן הפסיכומטרי נחשב היום כתנאי הכרחי ולכרטיס הכניסה שלכם לאוניברסיטאות ולמכללות כאחד. ציון המבחן מעניק מדד בדבר הצלחתו והתמדתו של הסטודנט בלימודיו העתידיים. הבעיה היא שבמקום ליהנות מהלימודים שבקורס הרבה תלמידים נתקפים חרדה. אז איך עוברים את המכשול הזה? התשובות לפניכם.

 

קורס פסיכומטרי, צעדים ראשונים

הצעד הראשון שלכם לקראת המבחן הגדול הוא הרשמה לקורס פסיכומטרי במוסד אמין ומוכר. כיוון שאין לכם את הכלים לערוך השוואה מדויקת בין שלל המתחרים שבשוק, כדאי שתתחילו עם סקר חברים: שאלו את הסביבה הקרובה (חברים, משפחה וידידים מהעבודה) שכבר עברו את המבחן היכן למדו ונסו לקבל המלצות.

אחרי שתעברו את השלב הזה קבעו פגישה עם יועץ לימודים.

 

ייעוץ טוב מתחיל בבית

מכוני הלימוד השונים מציעים לכם ייעוץ לקראת ההרשמה למבחן. פסיכומטרי הוא מבחן קשה וההכנה אליו תובענית. זכרו שאחד מהמדדים לבחירה נכונה תמיד יתחיל בייעוץ טוב. רצוי מאוד להגיע לפגישה מוכנים ולהכין שאלון פסיכומטרי, כלומר לרשום במס' נקודות את הבעיות והחששות ולקבל תשובות ברורות.

 

קורס פסיכומטרי, התחלתם ללמוד

אחרי ההרשמה תקבלו חבילת ספרים מכובדת. כדאי מאוד לעבור עליהם ברפרוף ולהבין לקראת מה אתם הולכים. אל תנסו להתחיל ללמוד לבד והעצה הטובה היא להתחיל יחד עם המדריך. ברגע שמערך הלימודים מתחיל תוכלו להתקדם בקצב מהיר יותר, אבל בכל הנוגע לשיעורים הראשונים מומלץ מאוד להישאר בהלימה מוחלטת בין החומר הנלמד בכיתה לבין החומר בבית.

 

תרגול פסיכומטרי בבית

השלב בו תרגישו שאתם מתחילים לרוץ עם החומר הוא השלב לשיחה עם המדריך. שתפו אותו לא רק בקשיים אלא גם בנקודות החזקות שלכם. כך תוכלו להתמודד עם השאלות הקשות יותר שמגיעות בתום כל פרק. ספרו למדריך על התחושות ושתפו אותו במקצוע שבחרתם. זכרו, מדריכי פסיכומטרי מנוסים יכולים לתת לכם מגוון שלם של פתרונות.

 

אל תפסיקו ללמוד!

קורס פסיכומטרי דורש השקעה בבית. לא כדאי להיות שאננים ובטח שלא להקל ראש. הרגע בו נופל האסימון והחומר מתחיל לזרום בחופשיות הוא הזמן לתת עוד פוש לנקודות החלשות שלכם.


אודות מחבר המאמר

מוגש כשירות לציבור ע"י קידום פסיכומטרי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.