אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עיסוי מרפה לכאבים כרונים

אנשים בעלי בעיות גופניות יכולים להפיק תועלת רבה מקבלת עיסוי רפואי על בסיס שיגרתי, כחלק מהליך הטיפול והריפוי.

מסאג' רפואי הינו מסאג' אשר נעשה תוך ידע מעמיק במבנה האנטומי של גוף האדם והכרות עם מבנה הגוף, מערכת השרירים, הגידים והמפרקים של הגוף.

עיסוי רפואי מותאם למטופל על פי הבעיה הספציפית ממנה הוא סובל, כמו, בעיות במערכת העיכול, דלקות במפרקים או בגידים, בקע, פריצת דיסק ואף עיסוי כאמצעי ריפוי לאחר ניתוח או תאונה.

מרבית האנשים אשר פונים לקבל עיסוי רפואי, עושים זאת מהסיבה כי הם סובלים מכאבי שרירים או כאבים אחרים שלא מרפים ומטרידים אותם במשך כל יום . עיסוי רפואי מטפל בבעיות ובכאבים בשרירים ובגידים, על מנת לפרק את מקור הכאב, לשחרר את הכאב ולהחזיר למטופל את היציבה ואת תצורת הגוף במיטבה.

במהלכו של עיסוי רפואי המטופל נמצא במצב של רגיעת השרירים, כאשר רגיעה זו בעלת השפעה גם על המצב הנפשי של המטופל. הליך העיסוי נעשה תוך התרכזות במקור הכאב או מקור הבעיה, טיפול במבנה השלד ולאורכם של רקמות השרירים. מאסג' רפואי מחזיר למטופל את התנועתיות אשר אבדה, תוך עבודה על גמישות השרירים וחיזוקם. עיסוי רפואי, אשר נעשה באופן שיגרתי, אחת לשבוע לפחות, מקל על הכאבים ואף עשוי לרפא אותם ולהחזיר את יציבות הגוף ואת תנועת הגוף למצב האופטימלי, כשם שהיה לפני התאונה או הטראומה אותה הגוף עבר. תנועתיות הגוף גדלה, ככל שמתמידים בעיסוי הרפואי לאורך זמן ושרירי השלד מתחזקים.

עיסוי רפואי אף עשוי להקל על בעיות נפשיות, כמו חרדות, פוביות, לחצים ובעיות שינה. מסאג' רפואי מוריד בצורה משמעותית את סף החרדה ומחזיר את המטופל לרגיעה.

מסאג' רפואי נמצא יעיל מאוד בקרב אנשים הסובלים מכאבים כרוניים וכן מבעיות נפשיות. על מנת ליהנות מהיתרונות של מסאג' רפואי, חשוב מאוד להתמיד במהלך הטיפול למשך תקופה. כאשר הגוף בריא, הנפש בריאה והחיזוק הנפשי והפיזי עוזר להתגבר על מכשולי היום יום, לחזק את המערכת החיסונית ולחזור אל מסלול שיגרת החיים מחוזקים יותר ובריאים הרבה יותר.


אודות מחבר המאמר

Bloo הקמת אתרים וקידום-רוצים אתר תדמית, גלריית תמונות או מערכת ניהול תוכן מתקדמת? ב-Bloo פתרונות כוללים לעסק – אתרי אינטרנט , תכנים וקידום. התקשרו 077-4602099 או צרו קשר באתר שלנו http://www.bloo.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.