אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הפתרון נמצא במרחק טלפון קצר!

 

כיצד לייעל את העבודה במשרדי העסק שלך?

 

כדי לתקשר בשיחות פנים ארגוניות, כדי לנתב את השיחות הנכנסות מהלקוחות ישנו פתרון תקשורת פשוט- הקמת מרכזיה. מרכזייה מעניקה פתרונות פשוטים לבעיות גדולות. אם לעסק שלכם יש הרבה שלוחות פנימיות כל מה שאתם צריכים זה לחבר טלפון חכם במיקום המרכזי המקבל את השיחות שזה בדרך כלל החדר של המזכירה הראשית, ולחבר טלפון בכל שלוחה. ישנן שלוחות שצריכות טלפון חכם להחזיר את השיחה ולנתב אותה הלאה או לפקח על השיחות למשל בחדרי ישיבות וחדרי מנהלים, וישנם שלוחות שמסתפקות בשימוש טלפון פשוט למשל חדר תחזוקה.

 

שימושי מרכזיה בעסק שלך:

 

אתה יכול לאפשר ללקוח מספר פעולות בעת ההמתנה ולייעל את ההמתנה. למשל הכנסת פרטי לקוח וכן ניתוב על פי הערכת הצורך הפנייה. (פנייה חדשה,בירור, תקלה או גבייה).כמו כן אם אתה מעניק שירות במספר שפות אתה יכול לנתב זאת כבר בהמתנה. אתה יכול להשתמש בחברה שתקליט עבורך בכל שפה ולהכניס מידע רב כבר בשלב השיחה של מרכזיה. ניתן לחבר טלפון נייד בקצה, וכן לחבר מספר פקס.

 

מה הלקוח מרוויח משימוש של מרכזייה?

 

השיחה מנותבת על פי צרכיו ופרטיו עולים מיד מול המוקדן (יעיל מאוד בפנייה חוזרת או בלקוח וותיק) ניתן לחבר מוזיקת המתנה או ליידע את הלקוח במידע רב שהוא יכול לשמוע מוקלט. אם הלקוח מנצל את זמן ההמתנה לשמיעת מידע מוקלט חסכת זמן טיפול בלקוח והלקוח חוסך זמן המתנה כי ייתכן ששאלתו נענתה. כמו כן הלקוח מגיע בדיוק לאיש הקשר הרצוי ולא צריך להשיא את פרטיו למספר אנשים. כמו כן הלקוח לא צריך לזכור מספרי טלפון שונים אלא הוא ינותב על ידי מרכזיה.

 

מרכזיה משוכללת מחוברת לרשת:

 

כיום יש מכשירי טלפון שניתנים לחיבור מרכזיה דרך רשת פנימית של החברה ואתה יכול לחסוך בהוצאות התקשורת שלך, שכן השימוש באינטרנט או ברשת פנימית זול בהרבה משימוש בקווי טלפון נייחים. מרכזייה מתחברת לתוכנות של סקייפ ואאוטלוק וניתן להתקשר משם ללא צורך בחיוג המספרים במכשיר טלפון על ידי חיוג אוטומטי.


אודות מחבר המאמר

אתרים מומלצים

ויה ארקדיה - ברזים , מקלחונים , אמבטיה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.