אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קורס NLP

לכל אדם יש משהו בחיים שאיתו הוא לא מרוצה, משהו שאם יכלו להעלים או לשנות היינו עושים זאת בשמחה. הכוונה היא לא לאף ארוך או לחזה גדול יותר הכוונה היא להתנהגות או למשהו פנימי אחר שאותו היינו רוצים לשנות. קורס NLP (או קורס דמיון מודרך)  הוא קורס שנותן לנו ארגז כלים שבעזרתו אנחנו יכולים לשנות את העולם הפנימי שלו ובעצם "לתכנת" אותנו ולעצב את חיינו האישיים ללא אותו "דבר" שמציק ומפריע לנו בחיי היום יום. טיפול ב NLP יאפשר לנו לעצב את חיינו האישיים, את הזוגיות שלנו ואפילו את חיינו המקצועיים.

 

NLP  מה זה בכלל?

 

שיטת NLP (או ניתוב לשוני פיזיולוגי) היא שיטה המשלבת שלושה תחומים עיקריים:

נומרולוגיה (כיצד האדם חושב), בלשנות (השפה בה אנו מדברים) וההתנהגות (ההתנהגות שלנו והתקשורת הבינאישית).

 

קורס NLP

 

במחקרים שנעשו הוכח כי כל אדם מגיב שונה למציאות אותו הוא חווה. ז"א שאם נספר את אותו הסיפור למספר אנשים שונים כל אחד מהם יחוו את הסיפור בצורה שונה, המחקר הנ"ל הוביל לכך שהחוקרים הסיקו כי אין מציאות אחת אובייקטיבית אלא רק מציאות סובייקטיבית לכל אדם כפרט. המציאות של הפרט היא פועל יוצא מהחיים האישיים שלנו, החוויות שעברנו, אמונות, דפוסי המחשבה ועוד מגוון פרמטרים. בשיטת NLP מאמינים שאם נשנה את הדפוסים הבונים אותנו ואת המציאות שלנו, גם ההרגשה שלנו תשתנה ובהכרח גם ההתנהגות שלנו ואתקשורת עם הסביבה.

 

 

קורס NLP ייתן לנו ארגז כלים שאיתו נוכל לנתח את ההתנהגות שלנו, את התקשורת שלנו עם האחר וכך נוכל לעצב את ההתנהגות שלנו בהתאם לרגשות שלנו ולצרכים שלנו.

קורס NLP מאפשר לנו לעשות שינויים גדולים בחיינו בזמן קצר יחסית וליצור לנו מציאות חדשה כאילו לפי הזמנה...

 

איפה אפשר ללמוד קורס NLP?

 

קורס NLP אפשר ללמוד במספר רב של מכונים בארץ אך מכללת רטר ללימודי דמיון מודרך ו NLP היא המכללה הוותיקה בארץ והיחידה בחסות אוניברסיטאית. למכללת רטר יש כ 12 מרכזי לימוד הפזורים ברוב חלקי הארץ.

במכללת רטר אפשר להמשיך ללמוד לתואר NLP Master Practitioner ולאחריו לתואר NLP Trainer

שבו תוכלו אתם להעביר קורסי NLP ולהסמיך מטפלים חדשים.

 

לימוד קורב NLP במכללת רטר אורך 28 פגישות שבועיות אשר לא כוללות סדנא מיוחדת של יומיים ושעות תרגול עצמאי בבית. בוגרי הקורס שעמדו בכל התנאים והמשימות יזכו לתעודה בינלאומית שאיתה הם יוכלו לעבוד הכל העולם.

 

אני רוצה להירשם אבל אני לא בטוח שזה מה שאני באמת רוצה, מה לעשות?

 

לאלו מאיתנו ששמעו על דמיון מודרך ועל NLP אבל לא חוו בעצמם מהו הדמיון המודרך ואיך הטיפול מתבצע, ולאלו שעדיין לא נרשמו מכל סיבה אחרת, מציעים במכללת רטר הרצאות מבוא של מספר שעות בה מסבירים על המכללה, על השיטה ואפילו מדגימים טיפול אמיתי לפניכם.

 

איך נרשמים?

נכנסים לאתר מכללת רטר בכתובת www.retter.co.il , משאירים פרטים וצוות המכללה המסור כבר ייצור איתכם קשר....

 

רוצים לקרוא עוד על קורס NLP במכללת רטר? כנסו לאתר העולם המופלא מאמרי NLP

 

שיהיה בהצלחה! 


אודות מחבר המאמר

GreenWeb כותבים על NLP, דמיון מודרך ועל קורס NLP . GreenWebכותבים על עוד מגוון נושאים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.