כתיבה שיווקית – הכול על קופירייטינג על דפי נחיתה וכדו'
כתיבה שיווקית היא סוג של כתיבה אשר תפקידה לשכנע ולהניע לפעולה. רשת האינטרנט, ואף מדיות נוספות, מלאות בתכנים, בפרסומות, במאמרי שיווק ועוד. הצרכן הממוצע כבר עייף וטובע בים של תכנים. כתיבה שיווקית צריכה לתפוס אותו, לגרות אותו, להשאיר אותו באתר האינטרנט שלכם וגם לגרום לו לקנות. כתיבה שיווקית היא אינה כתיבה רגילה, היא אומנות. לא תמיד קופירייטינג ממוצע יוכל לכתוב אותה. כתיבה שיווקית היא כתיבה אגרסיבית, אשר מעמידה את הקורא מול מראה ועליו להחליט באופן מיידי האם לרכוש או לא לרכוש בתקווה שהתשובה היא חיובית .
כתיבה שיווקית – על אודות מקצוע הכתיבה השיווקית
- · כתיבה שיווקית נכונה לכל חברה ולכל נושא. בכתיבה השיווקית עלינו לגרום לקבלת החלטה ואין זה חשוב באיזה ענף. כתיבה שיווקית מקצועית תניע אותם לקבל כעת את ההחלטה הנכונה . · כתיבה שיווקית היא אומנות התמצות, בעיקר כתיבה לאתרי אינטרנט. אין זה סוד כי הקריאה ממסך המחשב מכבידה על העיניים ומעייפת. הקוראים מתעייפים מהר ונוטשים את האתר. אנו חייבים לנצל את השניות הספורות שבהן הם באתר, להצליח להעביר להם את המסרים העיקריים . באמצעות הכותרות נצעיד אותם שלב אחרי צעד מנושא לנושא עד לסוף הכתבה.
דפי נחיתה - יש קופירייטינג ויש קופירייטינג
- ·דפי נחיתה אלו הדפים שאליהם ינחתו הגולשים לאחר שהקישו במנועי החיפוש את שם המוצר שאותו אתם מוכרים. התחרות היא גדולה, אלפי דפי נחיתה ואתרים מתמודדים על כיסו של הצרכן. דפי נחיתה שעשויים כראוי ילכדו את הגולש, יגרו אותו, יסקרנו אותו ובסיום יגרמו לו לקנות את המוצר שלכם. · רק קופירייטינג מקצועי ידע לכתוב היטב דפי נחיתה. חשוב לבחור קופירייטינג המתמחה בכתיבה לאינטרנט. חשוב לדעת כי הכתיבה באינטרנט שונה מכל כתיבה שיווקית למדיה אחרת. · כאשר אתם מחפשים קופירייטינג, שימו לב לשאלות שאותן הוא שואל. קופירייטינג מנוסה ומיומן בתחום של דפי נחיתה שואל אתכם שאלות, ולא רק על התוכן. הוא יבחן את מילות המפתח הרלוונטיות, יבדוק את אפשרויות קידום האתר, את מבנה האתר ואת העיצוב. רק לאחר בירור יסודי, יוכל כל קופירייטינג לגשת אל מלאכת הכתיבה של דפי נחיתה . · דפי נחיתה מחליפים, לעתים, אתרים. כאשר יש לכם עסק קטן או אם אתם משווקים מוצר בודד, לא תמיד נחוץ לבנות אתר גדול, ברוב הפעמים מספיק לכתוב דפי נחיתה. בכל כתיבה של דפי נחיתה, חשוב מאוד לפנות אל קופירייטינג אשר התמחה בסוג של כתיבה שיווקית וגם בתחום של דפי נחיתה על מנת שהאתר ימשוך תנועה וימיר למכירות .
אודות מחבר המאמר
כתיבה שיווקית - טקסטלי