אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך לבחור די גי לחתונה?

אירוע החתונה בהחלט נמנה בין האירועים המרגשים ביותר בחיים. אנשים רבים מוצאים את עצמם מתארגנים לחתונה שנה תמימה לפני המועד בה היא אמורה להתקיים. מסתבר, שאם תשאלו מכרים וחברים שהתחתנו, תגלו שכמעט כולם מדווחים שבעת ההכנות הם  הרגישו שמדובר באירוע גרנדיוזי והיסטרי הרבה יותר ממה שזה היה בפועל. בסופו של דבר מדובר במסיבה שמחה ומהנה בה כולם מתכנסים כדי שזוג מאוהב יהפוך לבעל ואישה כדת וכדין.

ובכל זאת, כולם רוצים שזה יהיה מושלם. אז אין חגיגה בלי מוזיקה טובה ולכן ממש אחרי שסוגרים אולם סוגרים גם די ג'יי לאירועים וצלם חתונות. אלו הם שלושת נותני השירות החשובים ביותר ומטרת מאמר זה היא לסייע לכם לבחור בצורה נבונה את הדי גי שלכם.

בחירת די ג'יי לחתונה היא עניין סובייקטיבי. אני יכולה להיות מאוד מרוצה מתקליטן מסוים אשר יחשב בעיני אדם אחר למשעמם ולא אטרקטיבי מספיק. מדובר בטעם אישי ובסטנדרטים אישיים ולכן, אין כללי זיהוי חד משמעיים למציאת אותו די גי לחתונה שיהיה מושלם עבור כולם.

על אף השוני הבינאישי והצרכים השונים, ישנם כמה נקודות שחשוב מאוד לשים עליהן את הדעת בעת בחירת התקליטן, כדי לצמצם את הסיכוי שתתאכזבו ממנו.

להיות יסודיים

·     המלצות: ראשית, חשוב מאוד שבחירת די ג'יי לאירועים תהא מתוך המלצות. אתם לא חייבים להכיר  משיהו שבאופן אישי עשה אירוע עם אותו תקליטן אבל בהחלט חשוב לבקש לשוחח עם לקוחות שלו ולשאול אותם שאלות לגבי מידת הריצוי, דברים שהיו רוצים לשנות והאם הם ייקחו אותו שוב לאירועים אחרים שיחגגו.

·     כימיה אישית: די גי לחתונה הוא אדם שאמור ללוות אתכם ברגעים הכי מרגשים בחייכם. חשוב שתפגשו אתו ותבדקו אם יש חיבור אישי ראשוני. חיבור אישי יועיל מאוד להתנהלות המשותפת. בדקו כמה הוא קשוב לצרכים שלכם ולרצונות שלכם וכמה הוא מצליח להבין את ההתרגשות ואת השאיפה הטבעית, שהכול ילך חלק.

·     מחיר: כמובן שבחירת די ג'יי לאירועים כוללת בתוכה בחינה של עלות מול תקציב. ייתכן ותתרשמו מאוד מתקליטן מסוים ותקבלו עליו המלצות חמות אך התעריף שלו יהא גבוה יותר מהתקציב שלכם.

 


אודות מחבר המאמר

המאמר הזה נכתב על ידי Servula – הפלטפורמה האולטימטיבית למקדמי אתרים. אנחנו כותבים תוכן איכותי וייחודי, מפיצים אותו באתרי מאמרים ולבסוף מחזקים אותו עם סימניות חברתיות (וזה רק דוגמא לשירות אחד). הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו לעדכונים על שירותים חדשים או צרו עימנו קשר.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.