אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רוצים לעשות בדיקת פוליגרף בצפון?

נכונה העובדה שמרבית השירותים נמצאים במרכז ונכון גם שתושבי הצפון כבר התרגלו להגיע לאזור תל אביב בעבור דברים רבים. אבל בימים בהם התחרות בכל הענפים העסקיים נמצאת בשיאה, בעלי עסקים רבים מחפשים נתחי שוק פנויים, מזהים בהם צורך ונותנים מענה מידי.

אזור צפון הארץ מרוחק ממרכז העניינים, אך הוא כולל אוכלוסייה רחבה של תושבים, כולל מפעלי ייצור ואזורי תעשייה רבים וכן משרדי ענק של חברות גדולות מאוד שבוחרות להקים את המוקדים שלהם בצפון הארץ, מטעמים שונים.

הפניית עובדים לבדיקת פוליגרף

בעלי עסקים רבים הנמצאים בצפון הארץ, צריכים לא אחת בדיקת פוליגרף בצפון כדי לשלוח מועמד מסוים שמעוניין להתקבל לעבוד בחברתם. לא כל עובד שמגיש מועמדות לתפקיד מסוים יישלח למרכז הארץ לבדיקת פוליגרף. אם זו הייתה האפשרות היחידה וודאי שהמעסיק או המועמדים היו מוותרים על ההרפתקה ופעמים רבות אף עושים זאת משיקולים לא ענייניים.

אי לכך ובהתאם לזאת, הפתרון מגיע היישר לצפון. מכונים רבים מציעים שירות מהיר ומקצועי ממש באזור המגורים שלכם. השרות זהה שזה המוצע במכונים הגדולים ביותר במרכז הארץ, כך שרבים עושים בו שימוש קבוע, גם לבדיקות של אנשים בודדים וגם לבדיקות של קבוצות מועמדים גדולות.

מהי בדיקת פוליגרף?

בדיקת פוליגרף היא בדיקה אשר מטרתה לבחון האם הנבדק דובר אמת או שהוא משקר. על ידי חיבור של אלקטרודות מיוחדות אל גופו של הנבדק, מתקבל גרף תוצאות ובו שרטוט מיוחד ממנו, יכול איש מקצוע לזהות מתי ניתנה תשובה אמתית ומתי ניתנה תשובה שהיא שקר מוחלט.

ככלל, בדיקת פוליגרף נחשבת לאמינה ומדויקת אך ישנם אחוזי סטייה בהם יש טווח של טעות שנובעת מהתנהגות לא טבעית של הנבדק, כמו נבדקים שרוצים לשבש את התוצאות בצורה מלאכותית או מהתרגשות יתרה של הנבדק שמייצרת סימנים הדומים לאלו הנוצרים בשעת שקר.

בודק פוליגרף מיומן מצליח להפחית את הסיכוי לטעויות ומצליח לזהות את המצבים הללו ולמנוע אותם.


אודות מחבר המאמר

המאמר הזה נכתב על ידי Servula – הפלטפורמה האולטימטיבית למקדמי אתרים. אנחנו כותבים תוכן איכותי וייחודי, מפיצים אותו באתרי מאמרים ולבסוף מחזקים אותו עם סימניות חברתיות (וזה רק דוגמא לשירות אחד). הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו לעדכונים על שירותים חדשים או צרו עימנו קשר.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.