אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כיצד לנקות את הגינה

כיצד לנקות את הגינה

לפניכם כללים לניקוי הגינה הביתית.

משפחות רבות בישראל, מחזיקות בשטח גינה עזוב ומוזנח. במרבית המקרים, בעבר הגינה הביתית הייתה מושקעת ויפה, אך הזנחה של מספר חודשים ומקרים חוזרים ונישנים של הזנחה למשך תקופה, הצמיחו בגינה עשב פרא וצמחייה רבה, עובדה אשר גרמה למשפחות רבות להזניח את הגינה ולהפסיק לטפח אותה באופן סופי, לתת לה לצמוח פרא ומידי פעם כשהעשבים עולים ומגיעים לכיוון החלון, להזמין גנן פרטי שיבצע גיזום של הצמחייה. אך ניתן להקדים תרופה למכה ובהשקעה מינימאלית להחזיק גינה מטופחת ויפה.

כללים לניקוי הגינה

לפניכם מספר כללים חשובים שיסייעו לכם לשמור על הגינה הפרטית שלכם יפה ומטופחת והכל בהשקעה מינימאלית.

 

  1. לא לחכות - הכלל הראשון ואולי הפשוט ביותר הוא לא לחכות, לא לחכות למחר בשביל גיזום הצמחייה, לא לחכות למחר בשביל ביצוע הדברה בגינה, לבצע היום מה שניתן ולא לדחות למחר.
  2. ניקיון השביל - אחת לשבוע למנות את אחד הילדים לטאטא את השביל בגינה , רכשו מראש מטאטא כבישים איכותי ובצעו ניקיון בסיסי לשביל בגינה., אם תחכו ותמתינו זמן רב, ייתכן ותזדקקו לשירותי חברת ניקיון מוסמכת המבצעת ניקוי שבילים יסודי.
  3.  איסוף פסולת - בכל יום שישי, בצעו העניקו לכל אחד מהילדים שקית אשפה ויחד בצעו פעולה חינוכית של איסוף הפסולת והאשפה מהחצר.
  4. השקייה - בכל בוקר השקו את הגינה, באם מדובר בעונת הקיץ בה אין גשמים, בצעו השקייה בלילה כשאין אידוי של המים מהחום.
  5. שיתלו צמחים שלא צריכים טיפול - בכל משתלה מוסמכת קיים גנן שיסביר לכם אילו צמחים זקוקים להרבה מים וטיפוח ואילו צמחים יכולים להסתדר זמן רב לבד גם עם הזנחה פושעת, רכשו רק צמחים שיכולים להסתדר לבד ולא צריכים גיזום וטיפול תמידי.
  6. ריסוסים - דבר חשוב שהרבה בעלי גינות שוכחים הינו כי ריסוס יכול למנוע הרבה בעיות, אם יש לכם גינה ואתם רגילים לראות עשב בכל מקום שלא קשור לגינה המקורית שעיצבתם, הזמינו חברת הדברה המבצעת שירותי ריסוס שונים, בצעו ריסוס בגינה כנגד הצמחייה השוררת.

אודות מחבר המאמר

כותבת המאמר, חובבת גינות, ירוק, טיפוח הסביבה ושמירה על הטבע

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.