אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כל מה שחשוב לדעת על הוקי אוויר

בהוקי אוויר משחקים שני שחקנים המתמודדים זה מול זה על שולחן, מטרת המשחק היא הבקעת כמות גדולה של גולים בשער של השחקן המתחרה. המשחק דומה מאוד להוקי קרח. המשחק מתקיים על שולחן ובשני צדדיו מונחים שערים והשולחן מחורר במטרה להוציא זרם אוויר שימנע חיכוך השולחן והדסקית. המתמודד יכניס את הדסקית על ידי ידית פלסטיק כדי למנוע גול או להבקיע גול, אין אפשרות להעזר ביתר חלקי הגוף. הוקי אוויר הינו ספורט הישגי ומתקיימות תחרויות ואליפויות עולם לענף מידי שנה.

אטרקציה בימי הולדת

כיום ימי הולדת לילדים הפכה להפקה שלמה הדורשת תכנון קפדני של הארוע עד לפרטים הקטנים ביותר. קיימות אין ספור אטרקציות לימי הולדת ואחת מהן היא שולחן הוקי אוויר. המשחק מותאם ואהוד על כל הילדים שחוגגים יום הולדת, אירוע חברתי, ארועים המשלבים פעילות הורים וילדים ועוד. הוקי אוויר משתלב נהדר עם שולחנות משחק שונים באירועים: שולחן סנוקר, שולחן פינג פונג, שולחן כדורסל ושולחן כדורגל. הוקי אוויר הוא משחק כיפי שמשאיר טעם טוב וחוויה בארוע בלתי נשכח. 

שולחן הוקי אוויר

קיים מגוון רחב של שולחנות הוקי אוויר באיכות שונה ובמחירים משתנים כגון: שולחן הוקי אוויר לילדים, למבוגרים, מתקפל, מקצועי וכו'. כמו כן, מוצעים גדלים שונים של שולחנות הוקי אוויר. טווח המחירים הוא החל מ-150 ₪ לשולחן הזול ביותר ועד לסכום של 20,000 ₪ לשולחן הוקי אוויר מפואר ומקצועי. טיבם ואיכותם של רכיבי השולחן ישתנו משולחן אחד למשנהו.

שולחן הוקי אוויר יכלול את המפרט הבא:

הוקי אוויר וירטואלי

כיום בעידן המחשבים לא צריך להתאמץ ולצאת מהבית, אם אין לך כסף לשולחן הוקי אוויר תוכל לשחק און ליין. אתרי אינטרנט רבים המתמחים בבנית משחקים ואפליקציות מציעים את כל סוגי המשחקים הקיימים באופן וירטואלי. המשחק מתנהל באותו אופן ובאותם חוקים כמו המשחק במציאות, אך יחד עם זאת מציע את הנוחות של משחק על כיסא נח בחדרכם הנעים. כמו כן, קיימות גם אפליקציות שתומכות באייפון ויאפשרו לכם להנעים את זמנכם בכל מקום ובכל זמן. משחקי הוקי אוויר און ליין מציעים משחקים מרתקים כגון: אליפות העולם בהוקי אוויר.

חוקי המשחק


אודות מחבר המאמר

המאמר הזה נכתב על ידי Servula – הפלטפורמה האולטימטיבית למקדמי אתרים. אנחנו כותבים תוכן איכותי וייחודי, מפיצים אותו באתרי מאמרים ולבסוף מחזקים אותו עם סימניות חברתיות (וזו רק דוגמא לשירות אחד). הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו לעדכונים על שירותים חדשים או צרו עימנו קשר.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.