אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תכנון מוצרים, פיתוח וייצור של זיווד מסוגים שונים.

 

חברת גיזמו מתמחה בתכנון מוצרים, פיתוח וייצור של זיווד מסוגים שונים

כל אדם הממציא פטנט, המוגדר כהמצאה חדשנית המקדמת את החברה, בין אם הוא מהתחום הטכנולוגי, הרפואי, הביולוגי או הכימי,  מעוניין שהמוצר שלו יצליח. איש לא רוצה להרגיש שבזבז את זמנו, מרצו ונכסיו על פטנט שנכשל לחלוטין ושאינו מושך כלל את הצרכנים. על מנת שהמוצר עליו אתם חולמים יהפוך להצלחה גדולה, עליכם לדאוג לכך שכל שלב ושלב בפיתוחו ייעשה על ידי מיטב המקצוענים. אחד משלבי הפיתוח של המוצר הכוללים בין היתר, הכנת שרטוטים, בניית אב טיפוס של המוצר עליו כתוב הפטנט, ניסוי ובדיקת המוצר, ועיצוב תעשייתי הוא תכנון הזיווד. בזיווד הכוונה לכך שמהנדסים בעלי הכשרה וניסיון, מתכננים את המארז של המוצר שלכם כך שיקבל את מיטב ההגנה הראויה ואיכותו תישמר. חברת גיזמו, חברה לפיתוח פטנטים, תכן מערכות מכניות, פיתוח מוצרים חדשים, בניית אבי טיפוס וייצור סדרות קטנות, מתמחה בתכנון, פיתוח וייצור של זיווד מסוגים שונים. אילו זיוודים קיימים? המהנדסים המועסקים בחברת גיזמו מספקים שירותי זיוודי אלקטרוניקה, מתכת, אלומיניום ופלסטיק.  אם תהיתם מה ההבדלים בין הזיוודים מהסוגים השונים, התשובה לכך היא שכל זיווד וזיווד מיועד למוצרים שונים, בהתנאי לתנאי הטמפרטורות הנדרשים למוצר. לדוגמא, זיווד מתכת מיועד למוצרים שנדרשים לעמוד בטמפרטורות גבוהות במיוחד. כדי שהמוצר שלכם לא יימס ויתפוגג כלאחר יד, המהנדסים של החברה מתכננים היטב מארז שישמור ויגן על המוצר בתנאי חום קיצוניים.

בניגוד לכך, זיווד פלסטיק מיועד למוצרים שצריכים לעמוד בטמפרטורות נמוכות יותר ובתנאים פחות קיצוניים.

בין אם אתם מעוניינים בזיווד אלומיניום, מתכת, אלקטרוניקה או פלסטיק, מומלץ לכם לפנות לחברת גיזמו. כאן אתם יכולים להיות בראש שקט שתקבלו את השירות האיכותי והטוב ביותר למוצר שתמיד חלמתם עליו. 

למידע אודות תכנון מוצרים היכנס לפורטל הפטנטים: www.GizmoMaker.co.il


אודות מחבר המאמר

פורטל הפטנטים גיזמו מייקר:  http://www.gizmomaker.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.