אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כיצד לבחור דלתות מעוצבות לבית

דלת הכניסה לבית היא אחד הדברים המשפיעים ביותר על מראהו הכללי. אם בעבר היה נהוג להתקין דלת פשוטה וסטנדרטית. הרי שהיום דלתות מעוצבות הן הדבר החם בשוק וסביר להניח שלא נראה בית חדש בלי דלת מעוצבת עומדת בגאון בחזיתו.

כצפוי - עם כניסתו של הסטנדרט החדש, יצאו לשוק גם עשרות דגמים חדשים של דלתות מעוצבות ממגוון יצרנים שונים מה שעלול לבלבל קצת כאשר אנו באים לבחור דלת חדשה למבצר החביב עלינו.

בחירת דלת מעוצבת מבית טוב

היצרן הוא אחד הדברים החשובים והמשפיעים ביותר על איכות ומראה הדלת שנבחר. זכרו שהדלת היא אומנם פריט עיצובי בהווה, אך תפקידה העיקרי נותר כשהיה לאורך השנים: 'לסנן' את מי שנכנס אלינו הביתה.

אי לכך ובהתאם לזאת, מומלץ שהיא תהיה דלת חזקה בעלת מספר בריחים אשר ננעלים אל תוך המסגרת. בחירת יצרן מוכַר ואיכותי, כזה הנותן גם אחריות לדלתות שלו, תבטיח שהדלת שלנו תעשה את עבודתה נאמנה.

בנוסף לכך, מומלץ לבחור יצרן אשר מציע מגוון גדול יחסית של דגמי דלתות מעוצבות ואשר יכול להיות גמיש בייצור שלהן במידת מה, לדוגמא: בצבע או בסגנון הידית. ככל שהמגוון גדול יותר תוכלו להבטיח לכם דלת מעוצבת על פי טעמכם.

אז איך בוחרים דלת מעוצבת?

ראשית, ולאחר שבחרתם מספר יצרנים מועדפים לפי האיכות ורמת הגמישות בעיצוב הדלת, מומלץ שתיכנסו לאינטרנט ותסתכלו על מבחר הדלתות שיש לכל יצרן להציע. בחרו לכם מספר דגמים שנראים לכם מתאימים וגשו עם השמות שלהם אל חנות המפעל או אחד הסניפים המחזיקים את המוצרים הללו.

חשוב להגיע פיזית אל החנויות משני טעמים עיקריים. הראשון: כדי לראות את המוצר בשטח ובעין שלכם כדי למנוע אכזבה ממוצר לא תואם. השני: להתרשם מדגמים אחרים שלא ראיתם ואולי ימצאו חן בעיניכם יותר.

דלתות מעוצבות לפנים הבית

בחירת דלתות מעוצבות לתוך הבית הן משימה לא פחות קשה וחשובה מאשר בחירת דלת מעוצבת לכניסה הראשית ולפעמים אף יותר. הדלתות הפנימיות הן מה שמחלק את החללים בתוך המרחב הביתי ובשל כך ניצבות כל הזמן מול הפנים שלנו. כמו כן חשוב לזכור שהן מסייעות לא רק בהפרדה בין החללים מבחינה ויזואלית אלא גם מבחינה אקוסטית.

אין ספק שבמקרה הנ"ל, האיכות מתבטאת במחיר ותצטרכו להחליט כמה אתם מעוניינים להשקיע ועד כמה אתם מוכנים להתפשר. בכל מקרה, לכאן או לכאן, חשוב לזכור שדלתות הפנים הן חלק בלתי נפרד מן המרקם העיצובי של הבית ומומלץ מאוד לקחת זאת בחשבון כשאתם בוחרים אותן.

להתאים את עיצוב הדלת לעיצוב הבית

כדאי  לבחור דלתות מעוצבות לפנים הבית רק לאחר שכבר סיימתם לעצב את הקונספט והקווים של המראה הכללי ברורים לכם. אם הבית אמור להיות עמוס יחסית בצבעים ובפרטים ויזואלים תוכלו לבחור דלתות "רגועות" ושמרניות יחסית שלא יעשו אותו מוגזם. אך אם לעומת זאת בחרתם בקו רגוע יותר לבית החדש שלכם - לא יזיק להוסיף לו איזה טוויסט עיצובי נחמד בדמות דלת מעוצבת. תתחדשו.


אודות מחבר המאמר

חברת SEO NETO מתמחה בעולם קידום אתרים בגוגל על ידי אופטימיזציה של אתרי אינטרנט באמצעות תוכן באתר אינטרנט ומחוצה לו ובשימוש טכניקות קידום אתרים ברמה מקצועית ותוך כדי שילוב בניית קישורים חזקים לאתר על מנת לחזק את המוניטין שלו מול מנועי חיפוש

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.