אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אטרקציות בצפון כולנו אוהבים

 

אתם מתכננים נופש משפחתי בצפון הארץ. אין ספק, שמעבר לחוויית הלינה עצמה, ולטיולים השונים - הצפון פשוט שופע באטרקציות שונות. כאשר אתם חושבים על אטרקציות בצפון - מיד עשרות אופציות שונות קופצות לכם לראש, אבל, בסופו של דבר, אתם יוצאים עם כל המשפחה, וחלק ניכר מהמשפחה - זה הילדים שלכם. לכן, חשוב מאד למצוא אטרקציות בצפון לילדים שלכם, כדי שגם הם יוכלו להתעניין במה שקורה סביבם.

אפשר לחלק אטרקציות לילדים בצפון לשני סוגים שונים. הסוג הראשון אלו אטרקציות שכל תכליתן היא הנאה בלבד - כיף גדול להורים ולילדים. האטרקציות מהסוג השני, גם נושאות בתוכן ערך מוסף מסוים - הכרה וידיעת הארץ, הכרה של ההיסטוריה של הארץ, הכרה וחשיפה לתרבויות חדשות, טיולים ברמת הגולן וכיו"ב. כדאי מאד לשלב אטרקציות בצפון משני הסוגים, עבור חופשה מהנה באמת.

 

אטרקציות בצפון לדוגמא

אין משפחה שלא אוהבת לטייל. אפשר כמובן לצאת לטייל ברגל, אבל הרי אנחנו עוסקים כאן במציאת אטרקציות בצפון לילדים. לכן, ברור שצריך לחשוב על שני סוגים של כלי תחבורה שהם בהחלט יוצאי דופן. כלי התחבורה הראשון הוא כמובן טרקטורונים. בצפון יש לא מעט חברות מקצועיות שמנהלות טיולי טרקטורונים. הטיולים נעשים בהדרכה ובליווי של מדריך, אשר מכיר את השטח כמו את כף ידו, כך שאתם תמיד בטוחים ונהנים. זו דוגמה מעולה לאטרקציה שיש בה ערך מוסף, כי תוכלו להכיר לילדים שלכם אתרים מיוחדים ומקומות בצפון ומי יודע - אולי גם אתם תלמדו משהו.

כלי תחבורה מסוג אחר לגמרי, אלו הם בעלי החיים. צריך לזכור שבמשך רוב השנים - האנושות השתמשה בבעלי החיים בתור כלי תחבורה, לצד כמובן הדאגה והטיפול בחיות עצמן. אם בדרום אפשר למצוא בעיקר טיולי גמלים, הרי שכאשר אתם מחפשים אטרקציות לילדים בצפון, תוכלו למצוא בעיקר טיולי רכיבה על סוסים. הסוס הוא חיה מיוחדת ואצילית, ומתאימה גם עבור ילדים וגם עבור מבוגרים. כמובן שגם טיולים אלו נעשים בליווי של מדריך מומחה, ובאשר לסוסים אין לכם מה לדאוג - הם כבר עשו את המסלול כל כך הרבה פעמים, והם מכירים אותו מצוין.

רוצים גם לאכול?

אטרקציות בצפון לא חייבות להיות רק סביב טיולים. יש גם אתרים שכדאי להתעכב ולהישאר בהם. יש בצפון כל מיני אתרים מיוחדים, אשר מציעים לכם לעבור סדנאות מיוחדות בתחום המזון. סביר להניח, שגם אתם וגם הילדים שלכם, תשמחו לעבור סדנת שוקולד. יש לא מעט אטרקציות בצפון לילדים, אשר כוללות עבודה עם שוקולד יצירה שוקולד, ולסיום - כמובן טעימה של שוקולד משובח מעשה ידיכם. אתם יכולים כמובן גם לרכוש בסוף הסדנה שוקולדים איכותיים במיוחד, וכך הזיכרון של האטרקציה יישאר מתוק גם כשתחזרו הביתה.

יש עוד המון אופציות של אטרקציות לילדים בצפון. אפשר לצאת לטיולי אקסטרים ספורט אם הילדים שלכם גדולים יחסית, ואפשר לפינות יצירה שונות. אפשר ללכת להופעות מיוחדות בזמן החגים, ואפשר גם לחפש אירוח כפרי בכפרים מיוחדים שקיימים כבר מאות שנים - הכל תלוי בבחירה שלכם ושל הילדים שלכם, ובסופו של דבר תוכלו להרכיב את החופשה המושלמת והבלתי נשכחת.


אודות מחבר המאמר

בלוגר וחיית אינטרנט. כותב מאמרים אודות טיולים בארץ, נופש, וחופשות לכל המשפחה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.