אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך למנוע כאב ראש

חודש דצמבר הגיע. בין אם אתם עצמאיים או בין אם אתם שכירים מדובר על חודש שמהותו כאב ראש לא קטן. בדרך כלל בסוף החודש צריך להתכונן לתאומי המס השנתיים מה שלפעמים יכול לגרום להמון עצבים, לחץ ובעיקר בזבוז זמן. תמיד אתם אומרים לעצמכם איך אפשר למנוע זאת ולישון בשקט וכמובן את התורים הארוכים וזמן ההמתנה.

התשובה לכך היא מאוד פשוטה. כדי לכם למצוא לעצמכם רואה חשבון. נכון אולי תצטרכו להוציא עוד כמה גרושים כל חודש (תלוי בשירותים אותם אתם מבקשים) אולם לא תצטרכו לדאוג לכלום. רואה חשבון שמכבד את עצמו דואג לכל הדברים האלו מראש ואתם לא תצטרכו לראות מבפנים את משרדי הרשויות השונים. כזה הוא אלי אייל.

מי זה?

רואה חשבון אלי אייל הינו רואה ותיק מאוד בתחומו. פרט לכך שהוא רואה חשבון, אלי אייל הוא גם משפטן גם אקטואר. לא מעט פעמים זוגות נזקקים במסגרת הליכי גירושין לשירותיו של אקטואר גירושין על מנת שיבצע הערכת שווי לרכוש שלהם כדי שיוכלו לחלק אותו בצורה ראויה ביניהם במסגרת ההליכים.

פרט לכך, רו"ח אלי אייל נותן מזה שנים רבות שירותים עבור פורשי מערכת הביטחון וחברות שונות. אלי אייל מסייע לאנשים שעומדים לפרוש להוציא את המרב מהזכויות הרבות שמגיעות להם, שכן לפעמים הם עשויים לא להיות מודעים להם ועקב כך להפסיד סכומי כסף לא מועטים על מיסוי או סיבות אחרות.

ומה אם שכירים ועצמאיים?

אלי אייל מסייע גם לשכירים וגם לעצמאיים. משרד רואי חשבון אלי אייל חרט על דגלו מדיניות בה כולם מקבלים שירות כאחד בשלל רב של נושאים. לדוגמא שכירים הזקוקים לסיוע בנושא פיצויי פיטורין או פדיון ימי מחלה. זה ידוע שלא מעט מנהלים מסתירים מהעובדים שלהם את הזכויות שלהם, אולם בסיוע של אלי אייל זה פשוט לא יקרה.

כל שעליכם לעשות זה לחפש בספר טלפונים או באינטרנט את אלי אייל רואה חשבון בנהריה. אולם לא לדאוג, לא צריך לנסוע כל כך רחוק. אלי אייל רוצה לתת שירות לתושבים שונים ברחבי הארץ ולכן הוא פתח שלוחות בירושלים בתל אביב במודיעין ובבאר שבע.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב על ידי צוות הכותבים של כתיבת מומחים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.