אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קייטרינג קוקטייל

קייטרינג קוקטייל הידוע גם כ"פינגר פוד" הוא פסגת היצירה שלנו כשפים וכמשוגעים/מאוהבים במקצוע...האפשרויות האין סופיות שמוענקות לנו בבניית תפריט קוקטייל גורמות לי אישית, כשף מאוהב לתחושת כיף גדול.

אין סוף המנות והוריאציות מאפשרות לקייטרינג שלנו, "ארץ גשן", לתת לכם חוויה בלתי נשכחת, אתם שואלים מדוע?

אז ככה, תפריט של קייטרינג קוקטייל הוא תפריט רחב ומגוון, פשוט בגלל שהמנות קטנות ומאפשרות לסועד לטעום מכל העולמות ביחד ובנפרד...בכל מנה אנו משתמשים בחומרי גלם שונים ומגוונים כמו גם בטכניקות בישול רבות :צלייה, אפייה, בישול, הקפצה, סאטה, קר חם ועוד ועוד.

אנחנו בקייטרינג קוקטייל "ארץ גשן" רק ממתינים לאירועים כאלו! ממש כמו שספורטאי ממתין לתחרות גדולה בה יוכל להפגין את מיטב כישוריו, כך אנחנו...

אבל אוכל זה לא כל הסיפור, קייטרינג קוקטייל צריך להיות מיומן ומסונכרן בכדי לאפשר למטבח לשחרר כמה שיותר מהר את מגוון המנות הגדול שממתין רק למוצא/הכנסת הפה של הסועדים... צוות מיומן צריך לרוץ זמן רב ביחד בכדי להגיע כמה שיותר קרוב לשלמות, בין אם בחיוך, בהבנת צורך הסועדים, בהסבר ידידותי ובכלל להיות בני אדם.

תפריט קייטרינג קוקטייל צריך להיות יצירתי מאוד וגם מרשים לעין! הרבה מ"המשחק" בו היא הפרזנטציה שמקבלת משנה תוקף על צלחת כפנינה על צדף בחוף הים.

רוב אירועי קייטרינג קוקטייל מתקיימים בעמידה ומאופיינים ע"י קהל איכותי ומבין. האירועים עצמם הם בד"כ מפגש של אנשים לכבוד אירוע מיוחד כגון השקה, חתונה, אירוע עסקי, תערוכות ועוד. לכן ובהתאם לכך, חיפוף ועיגול פינות הוא לא במילון שלנו!

קייטרינג קוקטייל "ארץ גשן" שייך לעילית של אירועי היוקרה ובהתאם לכך עושה ימים כלילות בכדי לעמוד בציפייה ומעבר...

אנו בקייטרינג "ארץ גשן" מוכנים ודרוכים לעשות לכם אירוע של פעם בחיים!


אודות מחבר המאמר

קייטרינג לחתונה

קייטרינג לעסקים

קייטרינג חלבי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.