אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אחסנת ציוד – הדרך הבטוחה

 

אם יש בבעלותכם משרד ואתם מתעתדים להעביר את תכולתו למשרד חדש שנמצא עדיין בשלבי בנייה אבל אתם כבר חייבים לפנת את המשרד הקיים, אתם בוודאי מחפשים פתרונות אחסנת ציוד שיסייעו לכם להתמודד בקלות עם תקופת המעבר. אין ספק שמדובר בדרך הטובה ביותר, משום שלבטח אין ברשותכם מחסנים שנמצאים בבעלותכם ואם יש – אתם בוודאי צריכים למסור אותם לשוכר העתידי של המבנה הקיים. אבל, כשאתם מחפשים פתרונות אחסנת ציוד חשוב שתהיו מודעים למספר פרמטרים שיסייעו לכם לבחור את החברה המאחסנת בצורה נכונה. ואלו הם:

 

 

אבטחה – חשוב מאוד שהמחסן בו יאוחסנו כל פרטי התכולה שלכם יהיה מאובטח במשך 24 שעות ביממה. זאת משום שלבטח יש ברשותכם ציוד חשוב שהמשרד שלכם לא יוכל לעבוד בלעדיו או לפחות לא יוכל לעבוד בלעדיו בצורה יעילה, ולכן כדאי מאוד שיהיה מי שישמור עליו לאורך כל שעות היממה. בהקשר זה כדאי לדעת שישנן חברות אחסנה הדואגות לאבטחת המחסן באמצעות חיבורו למערכת אזעקה, ישנן כאלה המציבות במקום שומר וישנן כאלה הדואגות לבטיחות כפולה ומשתמשות גם בשירותי שמירה וגם ב"שירותיה" של מערכת אזעקה המחוברת, כמובן למוקד. לא משנה באיזו שיטה המקום מאובטח, אבל חשוב שאם המקום לא מאובטח או שהוא מאובטח רק במשך שעות מסוימות ביום – לא תאחסנו בו את הציוד שלכם.

סדר וניקיון – חשוב מאוד שהמחסן בו תבחרו לצורך אחסנת ציוד המשרד שלכם יהיה מחסן נקי ומסודר. זאת משום שמחסן לא נקי עלול למשוך אליו מזיקים שונים כגון עכברים, חולדות ואחרים, אשר יכולים לעשות שמות בציוד המשרדי שלכם. הסדר במקום חשוב על מנת שאם תרצו להגיע אל מקום האחסון של הציוד שלכם על מנת לקחת דבר מה, תוכלו לעשות זאת בחופשיות רבה מבלי צורך "לדלג" מעל ארגזים או פרטי תכולה אחרים.

איטום מושלם – חשוב מאוד שהמחסן יהיה אטום לחלוטין לכניסת קרני שמש, לחות ורטיבות, שהם האויבים הגדולים של ציוד מכל סוג שהוא. בנוסף חשוב שבמקום תשרור טמפרטורה נעימה על מנת שתנאי האקלים לא יהיו חמים או לחים מדיי.

שירותים נוספים – כדאי מאוד לבחור בחברה המספקת לא רק שירותי אחסנת ציוד אלא גם שירותים נוספים כגון הובלה, על מנת שלא תצטרכו להסתייע בבעל מקצוע נוסף ו"לרדוף" אחריו כשיגיע מועד ההעברה למשרד החדש. כאשר אותה חברה מספקת גם את שירותי האחסנה וגם את שירותי ההובלה אתם יכולים להיות בטוחים, ככל שרק ניתן, שההובלה תתבצע בשעה היעודה וגם, כנראה, שהמחיר יהיה זול יותר.

שיטת האחסון – אם חשוב לכם שהציוד שכם יהיה מאוחסן בפרטיות מוחלטת ושרק לכם תהיה גישה אליו, מומלץ לבחור בחברה המספקת שירותי אחסנת ציוד במכולות.

בחירת חברה על סמך הפרמטרים שצוינו לעיל תאפשר לכם להיות בטוחים שהציוד שלכם נמצא בידיים טובות ושכאשר יגיע מועד ההעברה למשרד החדש תקבלו אותו בדיוק באותו מצב שהיה כשהכנסתם אותו לאחסון. בהצלחה!


אודות מחבר המאמר

סוניגו אריזות- שילוח בינלאומי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.