אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חליפות חתן בעיצוב אישי

אתה מגיע לאירוע ורואה מישהו שלובש בדיוק את אותה החולצה שלך. מבאס, נכון?               

 תחשוב שבחרת חליפה ליום חתונתך, ושבוע לפני אתה מבלה בחתונה של חבר ומגלה שהוא לובש בדיוק את אותה החליפה שבעוד שבוע, תצעד איתה לחופה, כשכל החברים שלכם יעמדו וימחאו לך כפיים...

וודאי כבר הבנתם את הרציונל שעומד מאחורי עיצוב אישי של חליפת חתן, אבל זו לא הסיבה היחידה.

יום החתונה הוא היום המאושר ביותר בחייו של האדם הבוגר. הוא צועד לעבר תחילתה של תקופה חדשה ועומד לפני אירוע מכונן בהחלט. כל חתן רוצה להראות מושלם וללבוש את החליפה שתהיה היפה ביותר בעיניו.

אין דבר מיוחד יותר מהיכולת של חתן ליצוק את עצמו ואת הטעם האישי שלו אל תוך המראה של חליפת החתונה האישית שלו.

איך אתה אוהב את זה?

חתנים רבים לא מתפשרים ורוצים רק חליפות חתן מעוצבות. למה רק לכלה מגיע?

אז כדי להרגיע אתכם, אתם לא צריכים להיות מעצבי אפנה וגם לא בקיאים מידי בתחום של חליפות חתן. כל מה שאתם צריכים זה להגיע יחד עם הטעם האישי שלכם, סביר להניח שהוא כבר עליכם ולפגוש את האדם הנכון. ליאור סגול.

ליאור סגול נחשב למעצב המוביל בישראל לחליפות חתנים. ליאור עיצב את כל בגדי הגברים של תכנית הטלוויזיה "רוקדים עם כוכבים" והוא המעצב המועדף על ידועני ישראל.

בעזרת ניסיון רב ובאמצעות כישרון אדיר לוקח ליאור כל חתן החל מההתלבטויות הראשונות ועד לחליפה המושלמת ולטקס החתן המפורסם שלו. הוא קורא את הצרכים והרצונות של החתן, מכיר את הסגנון ואת הטעם האישי שלו ויוצא לעבודה.

עיצוב חליפת החתן אצל ליאור היא עבודה משותפת שלו ושלכם. את הטעם האישי שלכם יוצק ליאור לתוך מסגרת עיצובית שתייצר לכם כמה אפשרויות מתוכן תתחילו להתמקד ולהתפקס על טווח מצומצם יותר של אפשרויות ועל סגנון אחד.  העובדות בשטח מראות תוצאות מדהימות של חליפות שטרם נראו. חליפות ייחודיות שרק אתם תלבשו ושתגרפו את כל המחמאות לעצמכם, כי אחרי הכול, אתם עיצבתם, לא?

 


אודות מחבר המאמר

המאמר הזה נכתב על ידי Servula – הפלטפורמה האולטימטיבית למקדמי אתרים. אנחנו כותבים עבורך תוכן איכותי וייחודי, מפיצים אותו באתרי מאמרים ולבסוף מחזקים אותו עם סימניות חברתיות (וזה רק דוגמא לשירות אחד). הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו לעדכונים על שירותים חדשים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.