אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פטריות חימום

 

פטריות חימום

 כבעל שטח פתוח או סגור עם מפתח רחב וגדול, פטריות החימום מאפשרות לך להאריך את הפעילות בשטח גם בחודשי החורף.

 הניחו את פטריית החימום במיקום הספציפי אותו תרצה לחמם, הפעל אותה ומייד תתחיל להרגיש בהבדל.

 פטריות החימום עובדות על גז או חשמל. הנפוצות יותר הן אלו שעובדות על גז. לכל פטרייה בלון גז בגודל 6 ליטר, אשר מספק את הגז ליצירת הלהבה המחממת. לכל פטרייה וסת חום המאפשר דרגות חום שונות ותוך כך חסכון בגז. בלון גז קטן מספיק בדר"כ לפעילות של 4-5 שעות, תלוי בעוצמת החום.

לוח ההפעלה והוסת בפטרייה נמצאים בחלק העליון שלה כך שילדים לא יוכלו לגעת ולשחק בם.

פטריית חימום יכולה לספק חימום ברדיוס של עד 8 מטרים.

 פתרון זה הפך לפתרון הנפוץ ביותר לחימום מסעדות, בתי קפה, גני ואולמות אירועים, גינות פרטיות ועוד כיוון שבמרביתם ישנם שטחי פנים וחוץ וכאשר מגיע החורף, השטח החיצוני הופך להיות ללא רלוונטי ותוך כך גורם לעסק הפסדים בעקבות אורחים אשר אינם מעוניינים לשבת בקור. פטריית חימום מהווה פתרון אולטימטיבי שכן במרבית המקרים, תחמם טוב יותר אפילו ממערכת מיזוג מתקדמת. יתרון נוסף של הפטרייה הוא קלות הניוד שלה ממקום למקום, כך תוכלו להזיז במהלך הערב את הפטרייה או הפרטיות שברשותכם תוך מקסום השטח עליו הן חולשות.

 השכרת פטריית חימום הפכה להיות פופולארית בקרב בעלי עסקים, הן בעקבות עלות שכירות נמוכה, הן בעקבות חסכון בעלויות אחסון במהלך הקיץ והן לנוכח העובדה כי בהשכרת פטריית חימום, תקבלו תמיכה טכנית והחלפת בלונים ביתר קלות.

להלן מספר חברות המספקות שירותי השכרת פטריות חימום , כיסאות ושולחנות :

www.rentcenter.co.il

www.dreamgarden.co.il

 


אודות מחבר המאמר

פטריות חימום

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.