אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

נדל"ן מסחרי להשכרה – טיפים

מציאת נדל"ן מסחרי להשכרה במרכז, בצפון או בדרום יכול להיות משימה לא פשוטה שכן בתור בעלי העסק אנו מחויבים לחשוב על טובתם של כל עובדי החברה שלא כמו במציאת דירה או בית להשכרה למשל שישנם רק מספר אנשים אשר הולכים להתגורר בבית שבצורכיהם עלינו להתחשב. על מנת למצוא נדל"ן מסחרי להשכרה במרכז, בצפון או בדרום כדאי מאוד לקחת בחשבון מספר פרמטרים לפני שבוחרים בנכס כזה או אחר.

נדל"ן מסחרי להשכרה – אזור גאוגרפי

כאשר אנו מחפשים נדל"ן מסחרי להשכרה בדרום, במרכז או בצפון חשוב מאוד לקחת בחשבון את המיקום של המשרד הקיים כיום תוך התחשבות במיקום הגאוגרפי שבו רוב עובדי החברה מתגוררים. כאשר מדובר במשרד הנמצא באזור גוש דן וכך גם רוב העובדים של החברה, רצוי מאוד למצוא נדל"ן מסחרי להשכרה במרכז. אין ספק שמציאת נדל"ן מסחרי להשכרה בדרום או נדל"ן מסחרי להשכרה בצפון יהיה זול יותר אך עצם העלויות שהמעבר לאזור גאוגרפי המרוחק מהמגורים של רוב עובדי החברה יגרום, יש לחשוב פעמיים על המיקום החדש המושלם עבור העסק. החלטה על מציאת נדל"ן מסחרי להשכרה במרכז, בצפון או בדרום אמורה להיעשות תוך התחשבות גם בנוחות של הלקוחות וכמה קל ופשוט יהיה עבורם להיפגש עמכם במשרד החדש.

נדל"ן מסחרי להשכרה – דרכי הגעה

כאשר אתם מנסים למצוא נדל"ן מסחרי בצפון, במרכז או בדרום, חשוב מאוד שתבדקו טרם ההשכרה את כל נושא התחבורה אל ומהמשרד. חשוב שתוודאו כי יש גישה אל הרכב והאוטובוסים למי מעובדי החברה שאינו בעל רכב. האם מיקום תחנת הרכבת ו/או האוטובוס נמצאים במיקום יחסית סביר מהמשרד הפוטנציאלי? האם מדובר ברכבת אחת או אוטובוס אחד? האם עלות הנסיעה של העובדים תעלה בעקבות המעבר אל נדל"ן מסחרי להשכרה בדרום, בצפון או במרכז? חשוב מאוד לקחת את כל השאלות הללו בחשבון כיוון שמציאת נדל"ן מסחרי להשכרה זול יותר לאו דווקא תחסוך בהוצאות הכלליות של החברה.

נדל"ן מסחרי להשכרה – גודל המקום

נדל"ן מסחרי להשכרה במרכז, בדרום או בצפון ניתן למצוא בגדלים שונים, הכל תלוי בצורך שלכם. חשוב מאוד לוודא לפני שאתם משכירים משרד במיקום מסוים לוודא כי אכן הוא מספיק גדול לכל עובדי החברה וגם שהשטח הפנימי מספיק מרווח (המשרדים מספיק גדולים, שטח אחסון הציוד המשרדי גדול מספיק ועוד).

 


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב על ידי חברת אקסטרה קידום אתרים מקצועי במנועי החיפוש

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.