אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מבחן בגרות - טיפים ליום הגדול

לאחר שיטוטים ברשת ובעשרות פורומים לימודיים נבחרים כינסנו עבורכם דף מידע קצר שיכול לסייע לכם לעבור את המבחנים בשלום. את הדף בנינו בצורה קולחת, זורמת וללא משוא פנים. ניסינו להביא את הנקודות הקטנות שלעיתים, חשובות לא פחות שהדבר הגדול.

 

בחינות בגרות: השעון מתקתק

מבחן בגרות, וכלל לא משנה באיזה מקצוע מדובר, נערך בשעה מדויקת בתאריך מסוים לפי שיקולו של משרד החינוך. חשוב מאוד לצאת ולקחת טווח זמן ארוך יותר מזמן ההגעה לנקודה בה נערך המבחן. לעיתים רבות דקות חשובות מזמן המבחן עלולות להישרף על פקקים ושאר מזיקים של הרגע האחרון. במקרים הפחות טובים המפקחים לא יסכימו להכניס אתכם ותאלצו להמתין למועד ב'.

 

בגרות מעוררת תיאבון...

בגרות בספרות, תתפלאו לדעת, יכולה לעורר לכם את בלוטות הטעם. כמובן שהנקודה הזו לא עולה מהחומר הלימודי אלא יותר מהשעמום. כדאי מאוד להצטייד בבקבוק מים קטן ולקחת אתכם ביום המבחן משהו קל ומתוק. השתדלו לגוון בין כריכון לבין שניים או שלושה חטיפי בריאות.

 

הביטו בטופס הבחינה

גם אם אתם מכירים היטב את החומר, מבחני בגרות יכולים להלחיץ כל נבחן ממוצע. הרעיון העיקרי הוא להתמקד בבחינה עצמה ולא לתת לעיניים לטייל בין המשקיף לשאר הנבחנים. אם אתם נתקעים בשאלה אחת עברו לשנייה, אל תבזבזו זמן מיותר והמשיכו לפתור את שאר השאלות. סמנו לעצמכם במחברת הבחינה תזכורת לשוב לשאלה הקודמת.

 

ואם כבר מדברים על תזכורות...

מבחן בגרות, כפי שציינו, יכולות לבלבל אותנו כנבחנים. אם באמצע תשובה זכרתם שיש משהו להוסיף לתשובה הקודמת (או לשאלה הבאה), רשמו לעצמכם הערה קטנה. אתם יכולים להקדיש את הדף האחרון במחברת הבחינה להערות קטנות שיכולות לסייע לכם.

 

והכי חשוב... שיהיה הרבה בהצלחה!


אודות מחבר המאמר

מוגש כשירות לציבור על ידי קבוצת קידום

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.