אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כרטיס ביקור מעוצבים

אין כיס בלי כרטיס (ביקור)!

כן, כרטיס ביקור - הכרטיסים הקטנים המופיעים לנו בתא הדואר (האמיתי! לא האלקטרוני) הם אמצעי פרסום ישן אבל לפי סקרים מסתבר שהוא עדיין יעיל מאוד. חרף העובדה שהיום אמצעי הפרסום אלקטרוניים ברובם, לנייר יש עדיין ערך.

מדוע כדאי לפרסם על גבי כרטיס ביקור?

בפגישה עם אנשים פנים מול פנים לא ניתן להציג אתר. לעומת זאת ניתן להעביר מידע על גבי כרטיס ביקור בו נמצאים הפרטים העיקריים של העסק והפנייה כמובן לדרכי התקשרות והאתר שלכם. מספיק שיהיה ניתן לעיין בכרטיס ולמצוא את האתר שלכם ושם להיחשף לכל פעולות העסק. כמו כן כרטיס ביקור בכלל יכול לחשוף אנשים אל האתר בצורה שלא היה נחשף אחרת. לכן חשוב להקפיד על מספר נקודות מפתח באשר לעיצוב ולתכנים על גבי כרטיס ביקור כדי לוודא שהוא יספק את הסחורה ויעביר את המסר.

מהרעיון לביצוע- מספר דגשים לעיצוב בסיסי:

עיצוב הוא חלק נכבד במראה כרטיס ביקור. מצד אחד יש להעביר את המידע הנחוץ ומצד שני אסור להעמיס. העיצוב צריך לשקף את הרעיון של בית העסק ולתת לנושא אותו הרגשה של עסק ייחודי. לכן בחרו תמונה שממחישה את בית העסק אבל שלא תבוא על חשבון הלוגו. חייבים לוודא כי הפרטים הבסיסיים מעוצבים בצורה שתמשוך את הלקוח- הלוגו, דרכי התקשרות עם העסק (טלפון ומייל) הפנייה לאתר שלכם והסבר קצר על מהות העסק. הפרטים הבסיסיים יישארו אצל הלקוח העתידי גם עם הפגישה עימו הייתה חטופה והספקתם רק להביא לו כרטיס ביקור, וחשובים מאוד אם בחרתם לפזר כרטיסי ביקור באופן אקראי בתיבות דואר ללא מפגש פנים מול פנים. לא חייבים לבחור באפשרות בנאלית של כרטיס ביקור מלבני אלא ניתן לחשוב על רעיון מקורי אחר,תלוי באיזה תחום אתם. וגם ניתן להדפיס על מדבקה או מגנט שזה מאוד רלוונטי לטכנאים למשל. (בסגנון מכונה זו תוקנה על ידי- וכאן בא המפרט של הפרטים).

מיתוג קצר בכל מפגש עם לקוח עתידי:

כרטיס ביקור יעניק תחושה של בית עסק רציני בכל מפגש קצר. דאגו שיש לכם אפשרות לשלוף כרטיס ביקור בצורה נוחה ומיידית.

 


אודות מחבר המאמר

אסק4 - קידום אתרים בגוגל.

סלולרי בחו"ל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.