אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך לבחור רהיטי ילדים באופן ידידותי

אם כן בבואנו לרכוש רהיטי ילדים או באופן מאוד ספציפי מיטות ילדים או חדרי ילדים הרינו נתקלים בשוק שמציע מגוון גדול מאוד ונרחב של רהיטים כאלה ואחרים וכולם בעצם מיועדים לשרת את המטרה שהינה צרכיהם של ילדים. אמנם קיים מבחר גדול מאוד אך חשוב לבחור את הרהיט הידידותי מעבר לזה שישרת הרהיט את הילד הוא גם אמור לספקו ולספק לו סביבה נעימה ובריאה ככל שאפשר.

נכון להיום שוק חדרי ילדים או מיטות ילדים ובכללי רהיטי ילדים הינו שוק נרחב ביותר בשנים האחרונות והוא בהחלט מציע נכון להיום הצעה מגוונת להורים, במיוחד של מוצרים העשויים ממגוון רחב ביותר לא פחות של חומרים כאלה ואחרים וכל זאת במיטב הסגנונות של העיצוב הנחשב ממודרני ועד עתיק, מצבעוני ועד כזה או אחר. אין ספק שהשוק הזה מגלגל מעל  מיליונים ולא אחדים בשנה ונחשב לשוק תחרותי ביותר.

עיקר הפעילות בענף מתרכזת בחודשי הקיץ, בהם רבים מהאנשים עוברים דירות ובמקביל רוצים לשדרג את חדרי הילדים לקראת החזרה לבית הספר לרבות מיטות ילדים או אפילו רק רהיט אחד או שניים מתוך רהיטי ילדים שיש ברשותם. לכל אחד יש התלבטות כזאת או אחרת בנוגע לחדרי ילדים ולכן כדאי ללמוד דבר אחד או שניים לפני הרכישה או הבחירה של הרהיטים הטובים ביותר עבור היקרים לנו.

כשאנו רוצים לבחור רהיטי ילדים או מיטות ילדים או בגדול חדרי ילדים אנו נשאל את עצמנו האם נבחר בסיבים או עץ מלא או חומרים כאלה ואחרים. אם כן ההחלטה על אופי הרהיטים שנבחר והסגנון של העיצוב חייב לבוא גם ממקום של מידת ידידות בין הרהיט כביכול לילד עצמו. קשה לזהות אלמנט זה מכיוון שהוא חבוי ברהיט עצמו ואם נאמר אפילו בחומר ממנו הוא עשוי. השוק מציע המון חומרים כמו סיבית או עץ מלא.

לדוגמא מדף הוא בעצם עץ תעשייה שמורכב מנסורת ואבק שיוף או מסיבי תאית שנשארים בשטח לאחר ניסור עץ. את השאריות האלה לוקחים ומעבירים תהליך סינון וערבוב בדבקים שמייצרים תבניות שטוחות ונדחסים בלחץ וחום גבוה עד לקבלה של לוחות עץ חלקים שניתן לחיתוך. החומר יחסית זול אבל לא עמיד במים ורטיבות ולכן מתנפח בקלות מה שמיצר סוג של חסרון ברכישת החומר בפועל. אם כן למדים אנו כי בטרם נצא לרכישה כזאת או אחרת חשובה סקירת החומר לא פחות מהעלות בפועל.


אודות מחבר המאמר

אלי גולדמן - אגו ווב

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.