אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מדוע חשוב להתייעץ ביועץ ביטוח?

יועץ ביטוח הוא האדם אליו אתם פונים כאשר אתם רוצים לעשות סקר שוק ביחס לפוליסות הביטוח השונות הקיימות. יועץ ביטוח מחוייב אליכם ולכן יבחן את הפוליסות של חברות ביטוח שונות לפני שיפרוס בפניכם את האפשרויות העומדות בפניכם.

כמובן, ישנם הרבה סוגים של פוליסות ביטוח מאחר וכיום ישנם ביטוחים לתחומים רבים ושונים, לכן כדאי מאוד להכיר את סוגי הביטוח השונים שקיימים, עליהם יכול יועץ ביטוח להמליץ. חשוב לשים לב שאין הכרח שכל יועץ ביטוח יתמחה בכל סוגי הביטוח.

ביטוח רכב

ישנם סוגים רבים של ביטוחי רכב. ביטוח רכב חובה -בעל הרכב מחוייב על פי חוק לעשות. ביטוח רכב לנהג חדש - ביטוח אשר חייב להיות על רכב עליו נוהג נהג שעוד לו מלאו שנתיים מיום קבלת רשיונו. ביטוח רכב לנהג צעיר - פונה אל אנשים שטרם מלאו להם עשרים וארבע. ביטוח רכב מקיף – מבטח למקרה של פגיעה הן ברכב המבוטח והן ברכב של אדם אחר. ביטוח זה גם יכול לבטח כנגד אסונות טבע או מעשי פגיעה ברכב כגון ונדליזם או גנבה. חשוב לשים לב שישנם עוד סוגים של ביטוח רכב. לדוגמא ישנם ביטוחים אשר ניתן להפעיל רק בזמנים מסויימים, או ביטוחים שניתן לעשות על פי שם של אדם וכך רק הוא מבוטח בעת הנסיעה על הרכב. דברים אלו כמובן משפיעים על מחיר הפוליסה. 

ביטוח בריאות

ביטוח נוסף עליו ניתן להתייעץ עם יועץ ביטוח הוא ביטוח בריאות. ביטוח בריאות מתחלק למספר חלקים. ישנו ביטוח בריאות שכל תושב מחוייב לעשות דרך קופת חולים. דבר זה מבטיח למבוטח את שירותי סל הבריאות הקבועים בחוק. ביטוח נוסף שניתן לעשות הינו ביטוח משלים דרך קופת חולים. בביטוח זה ניתן לקבל שירותים נוספים שאינם נכללים בסל הבריאות תמורת תשלום. אפשרות נוספת היא לעשות ביטוח בריאות פרטי דרך חברות הביטוח. במקרה זה יועץ ביטוח יכול לעזור מאוד מאחר והוא יבחן את הפוליסות השונות ויראה איזו מתאימה לכם במיוחד. בנוסף יועץ ביטוח יוכל להבטיח שבביטוח בריאות פרטי אין כפילויות עם ביטוח בריאות משלים שיש לכם.

אלו הם רק שניים מתוך סוגי הביטוח הרבים שקיימים. יועץ ביטוח  באופן כללי יוכל לעזור לכם עם כל סוגי הביטוח. אולם חשוב לשים לב שיועצי ביטוח מתמחים ומתמקצעים בסוגים שונים של ביטוח, ולכן יש לוודא שהיועץ בו אתם משתמשים הינו מומחה בתחום.  


אודות מחבר המאמר

נכתב על ידי חברת שיווק בולט באינטרנט עבור יועץ - פורטל היועצים הישראלי. באתר יועץ תוכלו למצוא את כל המידע אודות יועצים שונים בתחום ייעוץ עסקי כגון יועץ ארגוני, כמו גם בתחומים רבים של ייעוץ אישי.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.