אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אנגלית – טיפים למבחן הגדול

 

מבחן אנגלית הוא אחד מהמבחנים שיקבעו לכם את העתיד האקדמאי. אז רגע לפני המבחן ואחרי הקורס המתיש בואו נחזור קצת לרוגע וננסה לשמור על קו מחשבה צלול ובהיר. איך עושים את זה? בעזרת מדיטציה, ביקור בבית הקפה השכונתי ועוד שלל עצות ליום לפני המבחן.

 זהו, סיימתם קורס אנגלית ועכשיו אתם מוכנים למבחן הגדול. במשך החודשים האחרונים למדתם, כתבתם, קראתם, פתרתם את כל שיעורי הבית ועקבתם אחר המדריך, עכשיו, יום לפני המבחן הגדול אנגלית היא חלק מכם. אתם שולטים ברזי השפה ויכולים להתמודד מול כל שאלת אנגלית בכל מבחן. בשלב הזה מגיע לכם להתפנק קצת.

 לקחת את הזמן

לטענת תלמידים רבים שעברו מבחן אנגלית רובם ככולם מציינים כי יום לפני המבחן הם עזבו את החומר הלימודי ועשו לעצמם יום חופש מיוחד. חלקם טענו שמדיטציה סייעה להם מאוד במבחן וציינו כי גם ביום המבחן דאגו להשלים כמה דקות של שקט נפשי רגע לפני שיצאו מהבית לכיוון כיתת המבחן.

 אחרים סיפרו שהרעיון של חופש לפני המבחן, לדידם לפחות, כלל ישיבה ממושכת בבית הקפה השכונתי עם ספר טוב או קריאת עיתוני חדשות יומיים. אלה סיפרו שהקריאה הוציאה מהם את הלחצים המיותרים שסבבו סביב המבחן. אותו מבחן אנגלית גורלי שיכול אולי להעניק להם לא מעט פטורים בזמן הלימודים האקדמיים. אנגלית כאמור היא אחת השפות המבוקשות יותר ולכן משמעותו של ציון גבוה מכרעת.

 חלק נוסף טענו כי חומר הקריאה של אותם עיתונים היה אף הוא באנגלית. הם סיפרו שהקורס סייע להם להתמודד עם השפה המדוברת, אנגלית של יומיום, ומכאן שאת היום שלפני המבחן ניתן לשלב גם בחומר לימודי וגם בקריאה שוטפת של אנגלית, קלילה יותר, כזו שלא מחייבת אבל עדיין משאירה במסלול הלימודי.

 

בהצלחה לכולם!


אודות מחבר המאמר

מוגש כשירות לציבור על ידי וול סטריט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.