אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חשיבות התוכן בקידום אתרים

כאשר אנו מתייחסים לתחום כמו קידום אתרים, הדבר הראשון שאנו חייבים לדעת ולהבן בו הוא התוכן. התוכן הוא הדבר החשוב ביותר ולא משנה כמה פעמים נכנסים את זה לתוך כל מאמר עדיין צריך לומר זאת בצורה הברורה ביותר. קידום אתרים הוא תוכן איכותי ועל תוכן איכותי אסור לנו בשום פנים ואופן להתפשר, לחלוטין.

 

התוכן האיכותי הוא הבסיס לאתר שעוד ועוד גולשים יכנסו אליו. נכון שיש כל מיני רמות של תוכן איכותי, אך הבסיס הוא יצירת מצב שגולשים נכנסים ונהנים ממה שיש להם מול העיניים, או לפחות אינם סובלים מתוכן ירוד ורדוד שלא מוסיף גרם אחד של ערך מוסף, הן לתוכן עצמו והן לדרך שבה הגולשים רואים את האתר.

 

התנאים לתוכן טוב

קידום אתרים משמע תוכן טוב, ותוכן טוב משמע השקעה רצינית בטקסטים ובגרפיקה. כך אנו יכולים כל הזמן לדעת שיש לנו את כל מה שהגולשים רוצים ותמיד אפשר להוסיף עוד תוכן איכותי. אחד הפרמטרים לתוכן איכותי הוא דף הבית. הרי כאשר אנו נכנסים לכל אתר יש לנו את הדף הפותח והוא זה שמציג את מה שיש.

 

דף הבית מכיל את כל הקישורים הרלוונטיים לתכנים האחרים של האתר, הוא זה שמסביר בצורה רהוטה על מה האתר מדבר ולאלו תכנים הוא מתייחס. בדף הבית אנו יכולים למצוא קישורים למאמרים חשובים שיכולים להסביר יותר וכמובן שדף הבית הוא גם אטרקטיבי לעין. קידום אתרים טוב חייב לחבר בין טקסט ובין גרפיקה.

 

לעבות את האתר אבל לא לנפח

תוכן טוב לא אמור לנפח את האתר. יש חשיבות מאוד גדולה לתוכן מגוון ככל שניתן, אך קידום אתרים לא יכול לסבול באמת אתרים שאינם מביאים לידי ביטוי את כל הצרכים של הגולשים. אם מדובר על אתר מסחרי אז על אחת כמה וכמה ואין שום דרך אחרת באמת למנוע מגולשים לעזוב אתרי אינטרנט שמראים עבודה דלה בתוכן.

 

החיפוש אחר תוכן טוב הוא חיפוש אחר כותבי תוכן טובים, גרפיקאים ואנשי מקצועי המבינים שקידום אתרים חייב להכיל את הכל ולא להזניח אף נושא ואף תחום.

 


אודות מחבר המאמר

המאמר נכתב בחסות חברת Dreamview העוסקת בתחום בניית אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.