אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חופשה מושלמת בישראל

מדינת ישראל ידועה בנופיה המרהיבים שמעטרים כל איזור מבין השטחים הנרחבים שאליהם נגיע, ומכאן נובע הצורך הרב שלנו במגוון אפשרויות לחופשה. אנו יכולים לבחור מבין מגוון בתי מלון וצימרים מדהימים שהקימו משפחות ובתי עסקים רבים אך ורק למעננו ולמען הגשמה של חופשת החלומות שלנו.

 

אין ספק שכאשר נחשוק בחופשה פסטוראלית אל מול נופים גליליים עוצרי נשימה המענה המושלם עבורנו יהיה צימרים. בשנים האחרונות קיימת מגמה הולכת וגוברת של אירוח בסטנדרטים גבוהים במגוון צימרים שפרוסים לאורכה ורוחבה של מדינת ישראל, הצימרים הללו מספקים מענה מידי בכל ימות השנה למשפחות ולזוגות שמחפשים לנפוש בחופשה שגולת הכותרת שלה היא שקט ופרטיות. בשונה מבתי מלון שמאכלסים בכל סוף שבוע מאות משפחות, צימרים מציעים לנו אירוח פרטי שיפנה את מלוא תשומת הלב של המארחים לטובת הפינוק ושביעות הרצון שלנו.

 

על אף שבעיני רבים חופשה בצימר עשויה להצטייר כמשעממת או חסרת אפשרויות לאטרקציות שהעיר הגדולה עשויה להציע לנו, דווקא לאור הביקוש הרב לחופשות בצימרים הוקמו אפשרויות בילוי ואטרקציות רבות בסמוך לכל בית אירוח או צימר שנגיע אליו. בנוסף לנופי גן העדן שמציע לנו הצפון הרחוק, ניתן ליהנות מאינספור פעילויות לכל המשפחה, לקבוצות חברים ולזוגות, החל משייט בירדן ועד רכיבה על סוסים לאורך מסלולים מרהיבים.

 

אז חשבתם לצאת לצימרים? קודם כל חשוב לבצע סקר שוק מאחר וקיימים מגוון רחב של צימרים וכל אחד עשוי להציע לנו תנאי חופשה וסטנדרטים שונים, קיימות אחוזות בוטיק שיציעו לנו חופשה חלומית בסוויטות מפנקות שבתוכן נוכל למצוא את כל האבזור וכל הפינוקים שנרצה לעצמנו בחופשה, בין היתר נוכל ליהנות מג'קוזי שממוקם בגינה פרטית השוכנת על רכס הרים ומשקיפה לנוף גלילי או לימת הכנרת, כל זאת כאמור תמורת מחיר חסר תקדים שעשוי להגיע ליותר מאלפיים שקלים תמורת שהייה ללילה לזוג.

 

אם חשבנו על משהו שעשוי להתאים יותר לכיסנו, אנחנו יכולים למצוא בקתות אירוח סטנדרטיות שממוקמות באזורים יפיפיים שיספקו לנו את כל מה שאנחנו צריכים כדי ליהנות מחופשה נעימה, אך לא יותר. רוב הצימרים יציעו לנו תוספת תשלום עבור הגשה של ארוחת בוקר מינימאליסטית אך כאמור אם אנחנו רוצים לחסוך בעלויות ניתן להגיע מצוידים מראש עם מגוון מצרכים שיספקו אותנו במהלך החופשה, לכן גם חשוב לבדוק מבעוד מועד האם יש בצימר מטבח מאובזר עם כל הציוד שנצטרך לצורך הכנה של אוכל.

 

המאמר הועלה כמו תמיד על ידי פורטל הצימרים הישראלי הגדול ביותר ברשת האינטרנט, אנחנו נשמח להיות לרשותכם בכל שאלה או כל מידע שאתם עלולים להזדקק לו. דברו איתנו בכל נושא שקשור לחופשות בצפון.

 


אודות מחבר המאמר

המאמר הזה הועלה על ידי המרכז הישראלי לשיפור ביצועיים עסקיים- יועץ עסקי לכל תחום התמחות.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.