אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מועדון לקוחות לנופשים – מדוע כדאי להצטרף

 

לכמה חופשות אתם יוצאים שנה? תודו, שאין כמו להגביר את קצב החופשות ולשלב יותר ימי חופש מפנקים בלוח הזמנים הצפוף. 

חברות במועדון לקוחות של פתאל, רשת מלונות בפרישה ארצית, משדרג לכם את החוויה וההטבות מאפשרות לכם לשלם פחות וליהנות יותר באמצעות שלל הטבות ומבצעים. 

כיום, יש לנו חברות מועדון בחברות רבות והיה זה רק עניין של זמן עד שייפתח מועדון לקוחות לאורחי מלונות פתאל שיציע להם הנחות משתלמות ובונוסים מיוחדים שמיועדים אך ורק לחברי מועדון שמיים של רשת מלונות פתאל.

 

הנאות ששמורות רק לחברים 

יתרונות ששמורים רק לחברי המועדון הינם כניסה מוקדמת לחדר בבית המלון ועזיבה מאוחרת, הנחה מיוחדת על חודש יום ההולדת, הזדמנות ליהנות מפינוקים בספא ובחדרי הטיפולים במחירים מיוחדים ועוד הטבות שניתנות למימוש במסעדות של המלונות ברחבי הארץ.

היתרונות הבולטים מהם נהנים חברי מועדון שמיים הינם האפשרות למממש את ההטבות במלונות פתאל ברחבי הארץ ולא במלון יחיד אלא בכל מלון פתאל בכל מקום בארץ. הכניסה המוקדמת לחדר מאפשרת למקסם את ההנאה מהחופשה וכך גם העזיבה המאוחרת.

 

חגיגות גדולות יותר

ההסתכלות של המועדון היא על החוויה הכוללת וזו הסיבה שניתנות הטבות על טיפולים בספא ומסעדות המלון, כדי שהאורחים שהינם חברי מועדון שמיים יוכלו ליהנות יותר ממותרות ואקסטרות

מועדון שמיים של רשת מלונות פתאל מציע לכם גם  לחגוג וליהנות ממחירים מיוחדים באירועים מיוחדים. רובינו אוהבים לנסוע לחופשה בתאריכים בעלי משמעות כמו ימי הולדת וימי נישואים. במסגרת החברות במועדון תוכלו ליהנות מ-20% הנחה בהזמנת אירוח בחודש יום ההולדת ובחודש יום הנישואין. אבל לא רק אתם נהנים, גם חבריכם (עד 3 חדרים) אשר יקבלו 10% הנחה בהזמנת אירוח. ההטבה תינתן החל מהשהייה השנייה, לאירוח אחד. הנחה על חדרים נוספים מותנית בעת שהיית חבר המועדון במלון.

אם אתם אוהבים לנפוש באילת, עיר החופש של המדינה, תוכלו ליהנות מהנחה משתלמת על טיסות ישראייר – 15% הנחה על טיסות ישראייר. בנוסף, תוכלו לשדרג לחדרים מועדפים ותצפה לכם מתנה קטנה בחדר. 

 

 


אודות מחבר המאמר

שירה דרורי לסטודיו קורן דור תוכן שיווקי ושיווק באינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.