אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

צימרים ברמת הגולן

כל אחד מאיתנו בכל שנה מייחל לתאריך שבו הוא יקח חופשה מהעבודה, לימודים או כל עיסוק אחר רק בכדי לצאת לחופשת החלומות שלו, השאיפה המרכזית היא לצאת לחופשה שתכיל בתוכה את כל המרכיבים שישלבו בין שקט נפשי, פינוקים שלא נגמרים וסטנדרטים של נופש ברמות הגבוהות ביותר. כאשר מדובר בחופשה בארץ, רובנו לרוב מתפשרים על בית מלון באחד מערי החוף, אך ישנם כאלו שכבר עייפו משלל הפעילויות של צוות הבידור והתור הארוך בחדר האוכל.

 בשביל אותם אנשים מתאימה יציאה לחופשת צימרים שתאפשר להם ליהנות גם משלל אטרקציות שניתן למצוא היום כמעט בכל נקודה במדינה וגם משקט נפשי ושלווה שיעניק להם הטבע והאווירה הפסטוראלית באיזור. צימרים ברמת הגולן זה כנראה אחד המקומות השקטים ביותר במדינת ישראל.

האנשים שיעדיפו לקחת חלק בחופשה שקטה באווירה כפרית יכולים לבחור את הצימר המתאים ביותר עבורם מתוך עשרות צימרים שניתן למצוא מדרום המדינה ועד הצפון, בדרום תוכלו למצוא צימרים השוכנים בלב ליבו של המדבר ובדרום יהיו אלו צימרים בכפרים, מושבים וקיבוצים שממוקמים על רכסי ערים באיזור הגליל המערבי, ומשקיפים אל חוף הכנרת יפה התואר.

אלו מבניכם שיגיעו אל אותם צימרים בימי הקיץ יוכלו ליהנות ממזג אויר מצוין שמאפיין את צפון המדינה בחודשים יולי-אוגוסט. הצימרים המרווחים שמציעים לכם באיזור הצפון מאופיינים במגוון מרכיבים שלא תוכלו למצוא באף אחד מדפוסי האירוח השונים, בין היתר: גינות פרטיות שבהן מיקמו עבורכם בעלי הצימרים ג'קוזי שפונה אל נוף פסטוראלי, אינספור פינוקים כמו בקבוקי יין, שוקולדים, ארוחות בוקר עשירות שיוגשו לכם עד פתח הצימר, חדרי אמבטיה שמאפיינים סוויטות נשיאותיות ועוד. למשל, תבדקו צימרים בגליל העליון ותראו את כל הדברים שאנחנו מדברים עליהם.

על אף הדעה הרווחת שחופשת צימרים תהיה מפנקת יותר מחופשה בבית מלון רגיל, חשוב לזכור כי לא כל צימר יספק לכם את מבוקשכם, יהיו כאלו צימרים שבעליהם יעדיפו לחסוך מעצמם את ה"טרחה" של דאגה לרווחת האורחים ושם באופן נגלה לעין תוכלו לשים לב לפרטים קטנים שלא הושקעה בהם מחשבה הן מבחינת אבזרו החדרים והן מבחינת הדאגה לאורחיי המקום. חשוב לציין שעבור חופשת צימרים ברמה גבוהה תצטרכו להיפרד מכמה מאות שקלים לאדם ללילה.

בשונה מחופשה בבתי מלון, חופשת צימרים תעניק לכם מעל הכל שקט נפשי ופרטיות חסרת תקדים, שזהו מרכיב שחסר לרוב האנשים בחיי היום יום שבהם אנו סובבים בני אדם. אם גם אתם רוצים לחוות את אותה חוויה מרגיעה, אתרי תיירות באינטרנט יציגו עבורכם מידע וגם תמונות של צימרים בכל הארץ לצורך התרשמות ראשונית.

 


אודות מחבר המאמר

צימרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.