אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אהבה אוטומאטית

עבור אנשים רבים הכרות עם המכונית שלהם מסתכמת במקום שבו מכניסים את הדלק ובחור שבו נועצים את המפתח. חלק לוקחים את מערכת היחסים האוטומאטית בין האדם לבין רכבו ואף מכנים את המכונית שלהם בשם חיבה או דואגים לטפל בה או בו, כפי שהיו מטפלים בחיית המחמד המשפחתית לו הייתה להם.

 

למרות כל הדאגות, למרות המחשבה הקבועה ש'אני הייתי יכול לעשות את זה יותר טוב', האמת צריכה להיאמר: מעטים הם האנשים הממוצעים שבוחרים ללמוד לעומק את מה שמסתתר מתחת למכסה המנוע והם משאירים את הטיפול האמתי בתקלות ובבעיות למוסכניק שלהם, בוגר קורס מכונאות רכב, תוך שהם מפקידים בידיו את הנכס הגשמי היקר להם ביותר.

 

הם ישבו בחדר ההמתנה, יכססו ציפורניים ויסתכלו מידי פעם החוצה, תוך שהם פולטים נשיפה חזקה של חוסר סבלנות, ויחכו שהבובה שלהם תצא אליהם כמעט כמו חדשה ובלי הקול המציק הזה של דפיקות כשמאיצים מעל תשעים קילומטר לשעה.

 

חלק מהאנשים יעבירו את הזמן בחדר ההמתנה תוך עלעול במגזינים משובחים אלו ואחרים, חלק יקפצו לעשות כל מיני סידורים תוך שהם מבינים שאדם בלי רכב זה כמו סבתא בלי גלגלים, וחלק יעמדו למוסכניק שלהם על הראש וינסו לדלות ממנו טיפים ועצות על טיפול שוטף ברכב. אלו האחרונים לעתים מוצאים את עצמם בכל מיני מסגרות של הכשרה מקצועית במקום העבודה, אבל לימודי מכונאות רכב אינו משהו שהם הביאו אי פעם בחשבון.

 

הביקור במוסך לטיפול חודשי או לטיפול בבעיה גורמת לאנשים לשים את מבטחם במוסכניק, תוך שהם מקווים שהטיפול יעבור בשלום. הם בטוחים שהידיעות של אותו מוסכניק שהם בחרו כוללות את הדרך לטפל בכל תקלה והם רוצים לדעת שהבעיה לא תחזור, לפחות עד שהם ימכרו את האוטו.

 

עם תום הטיפול הם ניגשים לשלם ולעתים מתרעמים על המחיר, עם או בלי סיבה. הם שוכחים שהשתמשו בשירותיו של מקצוען בעל תעודות, ושלפניהם עומדת פקידה שסיימה בהצלחה לימודי הנהלת חשבונות; הם מנסים להבין למה התמחור הוא כזה הוא אחר, אבל גם מאחורי הכעסים וגם מעבר לשאלות, הם תמיד שמחים שהעניין טופל ושהם יכולים להמשיך בחייהם ולנוע לעבר המטרה הבאה בשלום ובשלווה.


אודות מחבר המאמר

באתר קורסים מגוון קורסי העשרה, הכשרה מקצועית, לימודי תעודה, www.coursim.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.