אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אלו סוגי חבישות מתקדמות יש

היום אנו יכולים למצוא סוגים רבים של חבישות מתקדמות וזאת לאור העובדה שיש לא מעט סוגים של פצעים כרוניים שלא ניתן לרפא במהירות ויש לחבוש אותם בחבישות מתקדמות. נקודת האור היא שאנו מוצאים סוגי חבישות מתקדמות שכן מתאימות לכל סוגי הפצעים ובסופו של דבר אנו מצליחים לטפל בכל הבעיות שיש.

 

אחת החבישות המתקדמות המוכרות ביותר היא חבישת ספוג. אמנם נשמע כי מדובר על חבישה רגילה ופשוטה אך ישנם פצעים שאנו לא יכולים באמת לספוג את כל ההפרשות שלהם עד להחלמה ולכן חשוב מאוד לחבוש אותם בחומרים שיכולים לספוג את ההפרשות הכבדות. חבישות מתקדמות שכאלה הן בסיס טיפולי.

 

החבישות המורכבות

סוגי החבישות משתנה בהתאם לסוגי הפצעים ולכן אם אנו צריכים חבישה של הדרוג'ל במזרק או רשת הידרוקולואידית, הכל לטובת ההחלמה של הפצע. התחבושות הללו מלאות בחומרים שאמורים להיטיב עם הפצעים ומטרת החבישה היא לתת לפצע את האפשרות לספוג כמה שיותר חומרים מחטאים שיעזרו להחלים.

 

יש לא אחת את הצורך להתמקד בהפרשות של הפצעים. חבישות מתקדמות צריכות לדעת להתמודד עם תופעות הלוואי של הפצעים המורכבים והכרוניים ולכן אם מדובר על חבישת הטריה או חבישת ג'ל, ההתמקדות היא לחלוטין בהפרשות. הגוף מתמודד עם הפצע בדרך שלו ואנו חייבים לעזור לו להתמודד עם הבעיה הזו.

 

להתאים את החבישה לפצע

התאמת החבישה לפצע היא נושא שיש לבדוק אותו בכובד ראש. לא מדובר כאן על שריטה שצריכה פלסטר אלא מדובר על פצע שבו בכל רגע נתון נאכלת לה רקמה חיה ובריאה וצריך למנוע זאת. לכן חשוב מאוד ללכת תמיד לרופא ולהתייעץ בדבר עד שיימצא הפיתרון המתאים ביותר. הרופא הוא הסמכות לקבוע את החבישה.

 

חבישות מתקדמות יש כאמור, מסוגים שונים, אך לכל חבישה יש את היתרונות שלה וגם את החסרונות וכאשר אנו מתמודדים עם פצע כרוני אנו חייבים להביא בחשבון את כל התגובות הפיזיות שנכפה על הגוף ולכן ההתייעצות עם איש מקצוע מחייבת אותנו לקחת אחריות גם על הפציעה ועל הריפוי המהיר שלה.


אודות מחבר המאמר

המאמר נכתב בחסות חברת Dreamview העוסקת בתחום בניית אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.