אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

GRE הגענו ליום הגדול

 

תתפלאו לדעת מה עובר בראשו של נבחן GRE ממוצע. ולפני שאתם עוברים במהרה על הטיפים הקטנים הרשו לנו לספר לכם שמדובר כאמור בנבחנים שמגיעים לתארים מתקדמים (תואר שני ושלישי) אבל בכל זאת, רובם ככולם עדיין מתרגשים כמו תלמיד שמגיע למבחן פסיכומטרי ראשון. אז איך ההתרגשות הזו משותפת ומה הטיפים שכיכולים לעזור גם לכם?

 

הגיעו בזמן

מבחני   GRE וGMAT, למרות ההבדלים המהותיים ביניהם לבין מבחנים אחרים אינם שונים בהכנה הכללית. הקפידו להגיע בזמן אחרת לא תוכלו להיבחן. ביום המבחן קחו בחשבון כל תקלה אפשרית, החל מתקלה ברכב דרך פקקים ועד לבעיות תחבורה כאלה ואחרות. תכננו את הזמן כך שתישאר לכם חצי שעה פנויה בה תוכלו לקחת פסק זמן עם אספרסו קצר או כוס שתייה קלה.

 

GRE, הכניסה למבחן

הכינו תיק קטן שיכלול מספר מתוקים, שניים או שלושה חטיפים קטנים שינעימו את זמנכם במהלך המבחן. הוסיפו לזה בקבוק מים קטן ותנו לעצמכם את הרוגע הנפשי הדרוש לפתירה נוחה.

 

GRE, לפני שיוצאים מהבית

ביום המבחן אל תעמיסו על קיבתכם ארוחה גדולה מדי. יוגורט קטן וכמה פירות יעשו עבודה מצוינת. הימנעו מארוחות בשר מתישות ושמרו על מזון קל יחסית שלא ירדים או יעייף אתכם.

 

GRE, החופש הנדרש

קחו בחשבון שאם עד עכשיו ובמהלך הקורס ללימודי   GRE וGMAT ביקשתם חופשה קטנה של כמה שעות בשבועיים שלפני המבחן עדיף שלא לראות את המשרד. נסו לתכנן, עד כמה שהדבר אפשרי כמובן, את זמנכם כך שיוקדש אך ורק ללימודים עצמם.

 

GRE, גייסו את כל הבית

רובם המוחלט של נבחני GMAT הם אנשים המייעדים את עצמם למסלול של תואר שני במנהל עסקים או אפילו תואר שלישי. הסבירו ליושבי הבית את החשיבות של המבחן. גם בגילנו כיף לקבל תמיכה וכאשר זו באה מהאנשים הכי קרובים לליבנו – מה טוב!


אודות מחבר המאמר

מוגש כחומר לציבור על ידי קבוצת קידום

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.