אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

GMAT המבחן הקובע

מבחני GMAT הינם מבחנים שנערכים על ידי המרכז הארצי לבחינות ולהערכה האמריקאי. הם אלו שיקבעו את עתידכם האקדמי המתקדם. לרוב, מדובר באנשים המייעדים את עצמם למסלולי MBA כמו גם לתארים גבוהים אחרים.

 

GMAT, השלבים הראשונים

מבחני GMAT משמשים כמסננת של מוסדות אקדמיים רבים בחו"ל. המטרה היא לגבש חומר אנושי משובח אשר יכול להתמודד מול בעיות אקדמאיות כאלה ואחרות. החשיבה הכללית היא יצירת סטודנט המסוגל ליצור כתיבה אנליטית כמו גם לתת מענה בבעיות מתמטיות מסובכות. המבחן בנוי בצורה אדפטיבית ובשנים האחרונות מקבל תהודה גם בקרב מוסדות השכלה ישראלים המציעים לימודי תואר שני וכמובן מסלולי דוקטורט. מבחני GMAT נכתבים ונערכים על ידי המרכז הארצי האמריקאי לבחינות ולהערכה (ETS).

 

איך נקבעת רמת המבחן?

תשובות למבחן GMAT נקבעות בצורה המותאמת לשאלה הקודמת במידה ועניתם נכון על שאלה A שאלה B תהיה קשה יותר. הקושי הזה עולה או יורד בהתאם לתשובות. מכאן שהחשיבה כאמור היא פסיכוטכנית. לטענת נבחנים רבים איתם שוחחנו הרמה הכללית של מבחני GMAT האחרונים עלתה משנה לשנה.

 

האם המבחנים מיועדים לישראלים שמעוניינים ללמוד בחו"ל?

במידה והנכם מעוניינים ללמוד בחו"ל, במיוחד אם מדובר במסלולים כמו MBA כדאי ורצוי לערוך את הקורס והמבחן בארץ. כך תוכלו לקבל אינדיקציה ברורה על רמתכם ולשפר את סיכויי הקבלה מכאן. היתרון כאמור ברור – המבחן והלמידה עצמה כאן בישראל.

 

מה עושים במידה ונכשלנו?

ניתן להיבחן במבחני GMAT כחמש פעמים בשנה. למעשה, תוכלו להיבחן חודש אחר חודש ברציפות כל עוד לא עברתם את מכסת חמשת המבחנים בשנה אחת.

 

היכן ניתן לקבל חומרים על אוניברסיטאות ומכללות בחו"ל?

פורומים לימודיים שונים שעיקרם לימודים בחו"ל יציגו לכם מספר לא קטן של מוסדות להשכלה גבוהה הפתוחים בשמחה גם לסטודנטים ישראלים. 


אודות מחבר המאמר

מוגש כחומר לציבור על ידי קבוצת קידום

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.