אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

למה לשים לב בעת רכישת סלולרי

הסלולרי הפך לחלק עיקרי מחיינו, תחשבו בעצמכם כמה פעמים ביום אתם עושים שימוש בסלולרי שלכם וכמה זמן מהיום אתם משקיעים בו, אתם תגלו כי מדובר בחלק רב מהיום שלכם, בעוד שכיום סלולרי נחשב לא רק טלפון אלא גם מחשבים קטנים כמו טאבלטים וכדומה, אנו עושים עמו שימושים רבים יותר מאשר בעבר. פעם היינו עושים בסלולרי שמוש לצורכי שיחות בלבד, כיום הסלולרי משמש אותנו בין היתר לצרכים של שיחות אך גם לצרכי תרבות, ואפילו משחקי מחשב ואף לצרכי עבודה באופן נרחב כמו למשל ניהול יומן ברשת או ניהול של העסקים שלנו באופן המתממשק ישירות לסלולרי שלנו.

אחת מחברות הסלולרי הגדולות בעולם היא נוקיה, אשר החלה לפעול בשוק הסלולרי עוד כאשר מדובר היה בחברה שיצרה אך ורק פלאפונים פשוטים, כיום מדובר בחברה אשר מייצרת סוגים רבים של פלאפונים אשר מוכרת בכל העולם באמצעות ייבואנים מקבילים של פלאפונים. חברות נוספות גדולות בתחום הנן חברת סוני אריקסון, סמסונג וחברת אפל אשר מייצרת סלולריים יחודיים אשר שינו אף הם את השוק.

סלולרי היום זה סלולרי חכם

למעשה מרגע ששוק הסלולרי הפך לשוק של פלאפונים חכמים, השימוש בו נעשה נרחב בהרבה, למעשה מדובר בפלאפונים אשר מהווים מחשבים אמנם קטנים. גם השווקים המקומיים של הסלולרי השתנו באופן משמעותי, למשל בישראל היו מספר חברות בודדות אשר שלטו בתחום הסלולרי בישראל, הן מכרו גם את חבילות הגלישה וגם את הפלאפונים עצמם והצרכנים נידרשו לרכוש מהן את הפלאפונים שלהם. כיום בעקבות המגוון הרחב של סלולרי ניתן לרכוש את הפלאפונים שלנו אצל ייבואנים מקבילים אשר מקבלים רישיון ממשרד התקשורת ואשר מורידים את מחירי המכשירים באופן ניכר.

ניתן לרכוש למשל סלולרים ייחודיים כמו סלולרי למבוגרים או סלולרי חכם לא יקר אשר בעבר וגם היום לא נמכרים אצל חברות הסלולר שכן הרווח מהם לא גדול כמו הרווח מסלולרי אשר נמכר אצל חברות הסלולר. לכן יש לשמוח על חוק ניתוק זיקה אשר אפשר רכישה של סלולרי אצל ייבואן מקביל ולאחר מכן התחברות אל חברת הסלולר עם הפלאפון שרכשתם אצל הייבואן המקביל.

למה לשים לב בעת רכישת סלולרי

כיום ניתן לרכוש המון דגמים של סלולרי, ולכן חשוב מאוד לשים לב שאתם רוכשים את הדגם אשר מתאים לכם, וכי אינכם משלמים תמורה גבוה מדי על הפלאפון שלכם. למשל, אם אתם עושים שמוש רב באפליקציות, ובמשחקי מחשב, כנראה שמתאים לכם סלולרי ייחודי, אולי של נוקיה או של סמסונג או אפל, מדובר בסלולרים חכמים אשר עולים בהתאם... יחד עם זאת, אם אתם לא מדברים יותר מדי בפלאפון ומקסימום עושים בו שימוש לקריאה של איזו כתבה בעיתון או לקבלת מיילים, תוכלו להסתפק בסלולרי חכם זול אשר נמכר במחירים נמוכים בהרבה מאשר של הסלולרים המורכבים. ניתן אף עדיין לרכוש סלולרי זול באמת אשר עולה מאות בודדות של שקלים לצורכי דיבור בלבד.


אודות מחבר המאמר

נייד פור יו הנו אתר המתמחה בייבוא מקביל של סלולרי מסוגים שונים. רכישה אצלנו היא רכישה חכמה, לאחר מכן תוכלו להתחבר לכל אחת מחברות הסלולר, אפילו לרמי לוי סלולר או לחברה מוזלת אחרת.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.